Πλήρης αντιστροφή των ρόλων στη γνωστή παροιμία «ήλθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα» εκδηλώθηκε από την πρώτη εβδομάδα της νέας ηγεσίας στο υπουργείο Παιδείας. Στο Μαρούσι «τα άγρια» ενσαρκώνονται από τον παλιό γενικό γραμματέα, Βασίλη Κουλαϊδή, ο οποίος σε ανοικτή γραμμή με την «έκπτωτη αυτοκράτειρα» της Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, έχει στυλώσει τα πόδια και αρνείται να υποβάλει γραπτώς την παραίτησή του στο νέο υπουργό Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο. Στην ίδια γραμμή με τον Β. Κουλαϊδή κινούνται και οι ειδικοί γραμματείς Ανώτατης Εκπαίδευσης Βασίλης Παπάζογλου και Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μιχάλης Κοντογιάννης. Κανείς τους δεν έσπευσε να υποβάλει γραπτώς παραίτηση. Και οι τρεις περιορίστηκαν να δηλώσουν προφορικώς ότι θέτουν τις παραιτήσεις τους στη διάθεση της νέας ηγεσίας. Το ρόλο του «ήμερου» έχει παίξει μέχρι στιγμής τουλάχιστον ο Κ. Αρβανιτόπουλος αποφεύγοντας να ασκήσει ιδιαίτερη πίεση στο γενικό γραμματέα που δείχνει να έχει κολλήσει στο «μέλι» της καρέκλας του. Έτσι, στην πολιτική στελέχωση του υπουργείου Παιδείας έχει διαμορφωθεί ένα εκρηκτικό μίγμα. Ο νέος υφυπουργός Θεόδωρος Παπαθεοδώρου, ακόμη και αν εξαντλήσει τις δεινές διαπραγματευτικές ικανότητες που απέδειξε ότι διαθέτει στην περιβόητη υπόθεση «Υπατία», θεωρείται αδύνατο να συνεργαστεί αρμονικά...
με έναν από τους χειρότερους εχθρούς του, όπως ο Β. Κουλαϊδής. Υφυπουργός και απερχόμενος γενικός ανήκουν αμφότεροι στο δυναμικό του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, όπου εάν τα πράγματα είχαν έλθει διαφορετικά, ο μεν Θ. Παπαθεοδώρου θα διεκδικούσε την επανεκλογή του στο αξίωμα του πρύτανη με βασικό αντίπαλό του τον Β. Κουλαϊδή, ο οποίος είχε προετοιμαστεί για τη σκληρή μάχη αξιοποιώντας στο έπακρο όλα τα πλεονεκτήματα της θέσης του στο υπουργείο Παιδείας υπό τις ευλογίες της Α. Διαμαντοπούλου. Είναι γνωστό ότι η πρώην υπουργός Παιδείας κατάφερε να διαχειριστεί το χτύπημα της μη εκλογής της στη Βουλή αλλά υπέκυψε στον κλονισμό που της προκάλεσε η επέλαση του θ. Παπαθεοδώρου στο παλιό της βασίλειο.(Eλεύθερος Τύπος της Κυριακής)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου