Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Η απάντηση της συζύγου του Χρ. Σταϊκούρα για τον "διορισμό" στη βουλή


Διαβάστε την απάντηση της Αρτεμις Πάνου σε δημοσίευμα της εφημερίδας «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» της 19-01-2013 και σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα www.parapolitika.gr της 22-01-2013
Ο κ. Κουρτάκης, μετά από διαδοχικά  αστήρικτα «χτυπήματα» στον σύζυγό μου, κ. Χρήστο Σταϊκούρα, και σε στενά συγγενικά του πρόσωπα (για τα οποία έχουν υποβληθεί και εκκρεμούν εις βάρος του μηνύσεις και αγωγές, ως προς τις οποίες, αρνούμενος να αναλάβει τις ευθύνες του, ζητεί συνεχώς αναβολές), με έβαλε στο στόχαστρό του.
Ως εκ τούτου, είμαι υποχρεωμένη να αποκαταστήσω την αλήθεια.
Είμαι Πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, κάτοχος MSc στη Χρηματοοικονομική και Διεθνή Τραπεζική από το Πανεπιστήμιο του Reading (Αγγλία) και μιλάω τρεις ξένες γλώσσες (Αγγλικά, Γαλλικά και Ισπανικά).

Έχω εργασθεί επί δύο χρόνια σε Ιδιωτική Συμβουλευτική  Εταιρεία και για πέντε χρόνια σε Ιδιωτικό Τραπεζικό Όμιλο.
Μετά  τις Ευρωεκλογές του 2009, και 3 χρόνια πριν ο σύζυγός μου αναλάβει Κυβερνητική θέση, ανταποκρινόμενη σε σχετική πρόσκληση, παραιτήθηκα από την εργασία μου και ξεκίνησα να εργάζομαι ως επιστημονικός συνεργάτης του Καθηγητή και Ευρωβουλευτή κ Ιωάννη Τσουκαλά.
Στην  εργασία αυτή θα παραμείνω, εφ’ όσον το κρίνει ο κ Τσουκαλάς, μέχρι τη λήξη της θητείας του (μέσα του 2014).
Συνεπώς:
Πρώτον: Δεν υφίσταται διορισμός μου στη Βουλή. Ούτε «βολεύτηκα», ούτε «διορίσθηκα», όπως ψευδώς αναφέρει ο κ. Κουρτάκης. Επομένως, δεν υπάρχει και έγγραφο, το οποίο δήθεν «βεβαιώνει» ότι έχω «προσληφθεί από το παράθυρο», όπως ψευδώς ανέφερε ο κ. Κουρτάκης. 
Δεύτερον: Δεν απασχολήθηκα ποτέ στη Βουλή, διότι ποτέ δεν διορίσθηκα στη Βουλή. Η σύμβαση ορισμένου χρόνου έχει υπογραφεί μεταξύ του κ. Τσουκαλά και εμού. Ως εκ τούτου, δεν υφίσταται «τακτοποίηση» στη Βουλή και απόσπαση στον Ευρωβουλευτή, όπως ψευδώς αναφέρει ο κ. Κουρτάκης.  
Τρίτον: Οι αποδοχές μου και το εργασιακό καθεστώς μου είναι αυτά, που προβλέπονται για όλους τους επιστημονικούς συνεργάτες των Βουλευτών και Ευρωβουλευτών. Δεν είναι «ιδιαίτερα», όπως ψευδώς αναφέρει ο κ. Κουρτάκης. Και να θυμίσω ότι τελευταία φορά έγινε περικοπή των αποδοχών μας επί θητείας της παρούσης Κυβέρνησης (Αναπλ. Υπουργός Oικονομικών ο κ. Σταϊκούρας).
Τέταρτον: Για να αναλάβω τα ανωτέρω καθήκοντα στο πλευρό του κ. Τσουκαλά, τα οποία έχουν συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα, ήτοι το αργότερο έως τη λήξη της θητείας του ως Ευρωβουλευτή, παραιτήθηκα από μια αξιόλογη θέση στον ιδιωτικό τομέα. Επομένως, δεν έσπευσα να εξασφαλίσω τη μελλοντική μου αποκατάσταση, καθώς δεν αντιμετώπισα την πρόσκληση του κ. Τσουκαλά ως «τακτοποίηση», αλλά ως μια πρόκληση στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία.
Πέμπτον: Την αξιολόγηση της δουλειάς μου την κάνει ο κ. Τσουκαλάς. Υποθέτω ότι του το επιτρέπει ο κ. Κουρτάκης.
Δεν σκοπεύω  να ακολουθήσω τη λογική των αντεγκλήσεων, διότι δεν συνάδουν με το χαρακτήρα και τις αντιλήψεις μου. Η αλήθεια είναι μία και αναμφισβήτητη. Αποτυπώνεται αδιάψευστα στα ανωτέρω και υπαγορεύει την άμεση ανασκευή των γραφομένων από τον κ. Κουρτάκη. Tότε και μόνο θα θεωρήσω το θέμα λήξαν. Σε αντίθετη περίπτωση, επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου.

Άρτεμις Πάνου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου