Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Υπ. Παιδείας: Θα διδαχθούν ειδικότητες που καταργούνται από ωρομίσθιους

Ως ωρομίσθιοι θα επιστρέψουν στα Επαγγελματικά Λύκεια και τις Σχολές τον Σεπτέμβριο αρκετοί καθηγητές που τίθενται σε διαθεσιμότητα, αφού οι οργανικές τους θέσεις καταργούνται σύμφωνα με το πολυνομοσχέδιο. Η λύση αυτή προκρίνεται από το υπουργείο Παιδείας, προκειμένου οι μαθητές των ΕΠΑΛ και των ΕΠΑΣ που την προηγούμενη χρονιά παρακολουθούσαν ειδικότητες οι οποίες τώρα καταργούνται να μη μείνουν μετέωροι. Πηγές του υπουργείου Παιδείας επεσήμαιναν χθες πως οι «13.165 μαθητές, οι οποίοι από τη σχολική χρονιά 2012-2013 είχαν επιλέξει ειδικότητες επαγγελμάτων που καταργούνται, απρόσκοπτα θα τις ολοκληρώσουν έως να αποφοιτήσουν». Πρόσθεσαν, ακόμα, ότι η διδασκαλία σ' αυτούς τους μαθητές θα γίνει από ωρομίσθιους καθηγητές. Θα δοθεί προτεραιότητα πρόσληψης μάλιστα σ' αυτούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.


ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ. Σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Παιδείας, τη νέα σχολική χρονιά οι μαθητές των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ θα επιλέξουν ανάμεσα στις 22 διαθέσιμες ειδικότητες. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του υπουργείου, τον Σεπτέμβριο στην Α' τάξη των ΕΠΑΣ δεν θα παρέχονται οι ειδικότητες Αργυροχρυσοχοΐας, Σχεδίασης και Παραγωγής Ενδύματος, Βοηθών Φυσικοθεραπευτών, Βοηθών Οδοντοτεχνιτών, Βοηθών Ακτινολογικών Εργαστηρίων, Βοηθών Φαρμακείων, Αισθητικής και Κομμωτικής Τέχνης. Επίσης, οι μαθητές που τον Σεπτέμβριο θα παρακολουθήσουν τη Β' τάξη των ΕΠΑΛ δεν θα μπορούν να διαλέξουν ειδικότητες από τους τομείς Υγείας - Πρόνοιας και Εφαρμοσμένων Τεχνών και Γραφικών Τεχνών, οι οποίοι καταργούνται. Πηγές του υπουργείου εξαπέλυσαν στο μεταξύ επίθεση στο νέο ΔΣ της ΟΛΜΕ για τη στάση που έχει κρατήσει στο θέμα της διαθεσιμότητας. Οπως τόνιζαν, το νέο ΔΣ «έχει περάσει από τη στείρα άρνηση στη "δημιουργική φαντασία". Και συμπλήρωναν ότι το νέο ΔΣ «δεν διστάζει, με προεξάρχοντα τον νέο πρόεδρό του, να εκμεταλλεύεται τη δυσάρεστη θέση των εκπαιδευτικών που τίθενται σε κινητικότητα ώστε να ανακαλύπτει επιχερηματικά συμφέροντα».

http://www.tanea.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου