Τα απανωτά αυτογκόλ που τρώει ο ΣΥΡΙΖΑ από τις «αναρχικές» συνιστώσες του, ανάγκασαν τον Αλέξη Τσίπρα να κάνει δήλωση «μετάνοιας» και να καταδικάσει εμπρηστικές επιθέσεις και καταλήψεις.
Είδε κι απόειδε ο άνθρωπος ότι με το να καλύπτει τους κουκουλοφόρους όχι μόνο δε θα δει εξουσία αλλά θα ξαναεπιστρέψει στα «πολικά» ποσοστά που είχε προτού γίνει «ολίγον ΠΑΣΟΚ» και σκέφτηκε ότι με μια κωλοτούμπα θα πείσει τον κόσμο.
«Θέλω να εκφράσω την ανησυχία μου γι’ αυτές τις εξελίξεις και να πω ότι τα περιστατικά ταχθεσινά, οι εκρηκτικοί μηχανισμοί κατά δημοσιογράφων, οι καταλήψεις σε ραδιοφωνικούςσταθμούς μας προβληματίζουν».
Σε συνέντευξη στο ραδιόφωνο της Real ο κ. Τσίπρας πρόσθεσε ότι «η βία και η απειλή τηςανθρώπινης ζωής δεν συμβαδίζει με το αξιακό περιεχόμενο της αριστεράς και τηςαπελευθερωτικής ιδεολογίας που φέρνει μαζί της η αριστερά, που είναι πάνω απ’ όλαουμανιστική».
«Είμαι ανήσυχος γιατί βλέπω το τελευταίο διάστημα μια ενορχηστρωμένη προσπάθειατεχνητής πόλωσης και έντασης και την ανάδειξη ίσως από πουθενά ζητημάτων που είχαναπασχολήσει παλαιότερα την ελληνική κοινωνία, ίσως το 2008 και είχαν υποστεί μια ήττα οιλογικές της βίας, της μολότωφ, της καμένης τράπεζας» είπε και πρόσθεσε: «Η σπασμένη και ηκαμένη τράπεζα ενισχύει την κυβέρνηση παρά της δημιουργεί προβλήματα, ενώ οι ειρηνικέςδιαδηλώσεις έριξαν δύο κυβερνήσεις».
Ειδικά για τη βίλα Αμαλία ο κ. Τσίπρας είπε ότι εδώ και δεκαετίες δεν απασχολούσε την ελληνική κοινωνία και μάλιστα δήλωσε ότι πέραν αυτής, ο ίδιος δεν γνώριζε ότι υπήρχαν και άλλες βίλες υπό κατάληψη. «Εάν ήταν κέντρα ανομίας, η παραβατικότητα πρέπει να παταχθείκαι η στάση της πολιτείας πρέπει να είναι αυστηρή. Εάν τυχόν υπάρχουν παράνομες πράξεις ήδράσεις, απέναντι στο νόμο δεν μπορεί να υπάρχει διαφορετική δράση» πρόσθεσε.
Μέχρι και την επίθεση στη ΔΗΜ.ΑΡ. Καταδίκασε: «Είναι απολύτως καταδικαστέα η κατάληψητων γραφείων της ΔΗΜΑΡ. Ακατανόητη. Βγάλαμε αμέσως ανακοίνωση, δεν μπορώ νακαταλάβω γιατί δεχθήκαμε επιθέσεις».
Ο κ. Τσίπρας έβαλε την προβιά του «συστημικού» τώρα που βλέπει ότι δεν περνάνε οι αναρχοαυτόνομες απόψεις του. Έκανε την ανάγκη φιλοτιμία εδώ που τα λέμε, όμως, ποιος τον πιστεύει;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου