Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

«Πράσινο φως» στη χορήγηση προσωπικών δεδομένων εκπαιδευτικών σε συναδέλφους τους για δικαστική χρήση


Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων με απόφαση που εξέδωσε παρέχει στο υπουργείο Παιδείας, την άδεια να διαβιβάσει σε εκπαιδευτικό τα ζητηθέντα από την ίδια ευαίσθητα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιέχονται στα δικαιολογητικά, τα οποία κατέθεσαν συγκεκριμένοι συνυποψήφιοί της
στην διαδικασία πλήρωσης θέσεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ) ειδικότητας φυσικής αγωγής (κλάδος ΠΕ 11.01). Το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με την απόφαση, υποχρεούται, να χορηγήσει, επίσης, στην αιτούσα τρίτη βεβαίωση, στην οποία θα αναγράφεται ότι τα αντίγραφα εγγράφων της χορηγούνται προκειμένου να προσκομιστούν αποκλειστικά ενώπιον των αρμόδιων δικαστηρίων και διοικητικών αρχών για τον ως άνω προβαλλόμενο από την ίδια σκοπό της άσκησης και υπεράσπισης των δικαιωμάτων της.
 Το υπουργείο Παιδείας. Ως υπεύθυνος επεξεργασίας, υποχρεούται να ενημερώσει τους συγκεκριμένους συνυποψηφίους της, πριν από τη διαβίβαση των επίμαχων απλών και ευαίσθητων δεδομένων τους .

Η ΑΠΟΦΑΣΗ
Η Αρχή Προστασίας εδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα συνεδρίασε σε σύνθεση Τμήματος, στην έδρα της, τη 12/09/2012 και ώρα 10:00, μετά από
πρόσκληση του Προέδρου της, προκειμένου να εξετάσει την υπόθεση που αναφέρεται στο ιστορικό της παρούσας. Παρέστησαν οι Γεώργιος Μπατζαλέξης, Αναπληρωτής Πρόεδρος, κωλυομένου του Προέδρου της Αρχής Πέτρου Χριστόφορου, και τα αναπληρωματικά μέλη της Αρχής Πέτρος Τσαντίλας, Γρηγόρης Λαζαράκος και Χαράλαμπος Ανθόπουλος, ως εισηγητής. Εξάλλου, δεν παρέστησαν λόγω κωλύματος, αν και κλήθηκαν νομίμως εγγράφως, τα τακτικά μέλη της Αρχής Αν. Πράσσος, Αναστάσιος – Ιωάννης Μεταξάς και ημ. Μπριόλας, οι οποίοιαντικαταστάθηκαν αντίστοιχα από τα προαναφερόμενα αναπληρωματικά μέλη της Αρχής. Στη συνεδρίαση παρέστη, με εντολή του Προέδρου, ο ημήτρης Ζωγραφόπουλος, ικηγόρος (Ν) – Νομικός ελεγκτής, ως βοηθός εισηγητή. Επίσης, παρέστη, με εντολή του Προέδρου, και η Ειρήνη Παπαγεωργοπούλου, υπάλληλος του ιοικητικού – Οικονομικού Τμήματος της Αρχής, ως γραμματέας.
Η Αρχή έλαβε υπόψη τα ακόλουθα:
Υποβλήθηκε στην Αρχή η υπ' αρ. πρωτ. Γ/ΕΙΣ/8228/08-12-2011 αίτηση (και τα
συνημμένα σε αυτή έγγραφα) της Α, κατοίκου Πετρούπολης Αττικής, όπως αυτή συμπληρώθηκε μεταγενέστερα με τα υπ' αρ. πρωτ. Γ/ΕΙΣ/8465/16-12-2011 και Γ/ΕΙΣ/5232/31-07-2012 έγγραφα (και τα συνημμένα σε αυτή έγγραφα), με την οποία ζητείται από την Αρχή όπως χορηγήσει στην αρμόδια υπηρεσία (ιεύθυνση Ειδικής Αγωγής) του Υπουργείου Παιδείας, ια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ως υπευθύνου επεξεργασίας, την απαιτούμενη από τις διατάξεις του άρθρου 7 παρ. 2 του Ν. 2472/1997 για την Προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα άδεια επεξεργασίας ευαίσθητων δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, προκειμένου το Υπουργείο Παιδείας να διαβιβάσει στην Α τα ζητηθέντα από την ίδια αντίγραφα των ατομικών φακέλων με όλα τα υποβληθέντα δικαιολογητικά συγκεκριμένων συνυποψηφίων της στη διαδικασία πλήρωσης θέσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ)
ειδικότητας φυσικής αγωγής (κλάδος ΠΕ 11.01), η οποία προκηρύχθηκε βάσει της υπ. αρ. 82529/Γ6/12.7.2010 Εγκυκλίου της Υπουργού Παιδείας, ια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, οι οποίοι είναι προστατευόμενα πρόσωπα υπό την έννοια των διατάξεων του Ν. 2643/1998 και οι οποίοι προσελήφθησαν αντί εκείνης στις προαναφερόμενες προκηρυχθείσες και ήδη πληρωθείσες θέσεις. Η αιτούσα ζητεί τη χορήγηση των προαναφερομένων αντιγράφων εγγράφων, προκειμένου να τα χρησιμοποιήσει ως βάση ενδίκου βοηθήματος, που έχει ήδη ασκήσει ενώπιον των αρμόδιων διοικητικών δικαστηρίων κατά των διοικητικών πράξεων, με βάση τις οποίες οι συγκεκριμένοι συνυποψήφιοί της προκρίθηκαν και προσελήφθησαν αντί εκείνης.
Μετά από εξέταση των στοιχείων του φακέλου της υπόθεσης, αφού άκουσε την πρόταση του εισηγητή και του βοηθού εισηγητή, ο οποίος στη συνέχεια αποχώρησε, και κατόπιν διεξοδικής συζήτησης,
Η Αρχή,
ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΣΥΜΦ_ΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ
1. Επειδή, το άρθρο 2 του Ν. 2472/1997 ορίζει ότι για τους σκοπούς του νόμου
αυτού νοούνται ως «ευαίσθητα δεδομένα», τα δεδομένα που αφορούν, μεταξύ άλλων, στην υγεία και την κοινωνική πρόνοια.
2. Επειδή, η διάταξη του άρθρου 4 παρ. 1 του Ν. 2472/1997, εναρμονιζόμενη,
ιδίως, με τις διατάξεις των άρθρων 9Α, 25 παρ. 1 και 28 του Συν/τος, 8 και 7 του
Χάρτη Θεμελιωδών ικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και 6 της Οδηγίας
95/46/ΕΕ, ρητά ορίζει ότι: «Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για να τύχουν νόμιμης επεξεργασίας πρέπει: α) Να συλλέγονται κατά τρόπο θεμιτό και νόμιμο για καθορισμένους, σαφείς και νόμιμους σκοπούς και να υφίστανται θεμιτή και νόμιμη επεξεργασία ενόψει των σκοπών αυτών. β) Να είναι συναφή, πρόσφορα, και όχι περισσότερα από όσα κάθε φορά απαιτείται εν όψει των σκοπών της επεξεργασίας.(...)».
3. Επειδή, από το συνδυασμό των διατάξεων των άρθρων 5 και 7 του Ν.
2472/1997 προκύπτει ότι η συλλογή και κάθε περαιτέρω επεξεργασία απλών και ευαίσθητων δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα επιτρέπεται, καταρχήν, εφόσον το υποκείμενο των δεδομένων έχει δώσει τη συγκατάθεσή του. _στόσο, η συλλογή και κάθε περαιτέρω επεξεργασία τόσο των απλών όσο και των ευαίσθητων δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα επιτρέπεται, κατ' εξαίρεση, και χωρίς τη συγκατάθεση του υποκειμένου τους, στις περιπτώσεις που περιοριστικά προβλέπει ο νόμος. Ειδικότερα, επιτρέπεται, για τα μεν απλά δεδομένα, ιδίως, υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 5 παρ. 2 στοιχ. (ε΄) και για τα ευαίσθητα δεδομένα, ιδίως, υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 7 παρ. 2 στοιχ. (γ΄) του Ν. 2472/1997. Συγκεκριμένα επιτρέπεται, στην πρώτη
περίπτωση όταν «η επεξεργασία είναι απολύτως αναγκαία για την ανοποίηση του έννομου συμφέροντος που επιδιώκει ο υπεύθυνος επεξεργασίας ή ο τρίτος ή οι τρίτοι στους οποίους ανακοινώνονται τα δεδομένα και υπό τον όρο ότι τούτο υπερέχει προφανώς των δικαιωμάτων και συμφερόντων των προσώπων στα οποία αναφέρονται τα δεδομένα και δεν θίγονται οι θεμελιώδεις ελευθερίες αυτών», στη δε δεύτερη, που περιλαμβάνει και τα δεδομένα που αφορούν την υγεία, όταν «η επεξεργασία αφορά
δεδομένα που δημοσιοποιεί το ίδιο το υποκείμενο ή είναι αναγκαία για την
αναγνώριση, άσκηση ή υπεράσπιση δικαιώματος ενώπιον δικαστηρίου ή πειθαρχικού οργάνου».
4. Επειδή με τις διατάξεις αυτές καθιερώνονται ως θεμελιώδεις προϋποθέσεις για τη νομιμότητα κάθε επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και για τη νομιμότητα της σύστασης και λειτουργίας κάθε αρχείου, οι αρχές του σκοπού της επεξεργασίας και της αναλογικότητας των δεδομένων σε σχέση πάντα με το σκοπό επεξεργασίας. Συνεπώς, κάθε επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, που γίνεται πέραν του επιδιωκόμενου σκοπού η οποία δεν είναι πρόσφορη και αναγκαία για την επίτευξή του, δεν είναι νόμιμη. Συνακόλουθα, τόσο για τα απλά όσο και για τα ευαίσθητα δεδομένα, πρέπει ο σκοπός επεξεργασίας να είναι νόμιμος, σαφής και καθορισμένος, και τα δεδομένα να μην υπερβαίνουν το σκοπό της επεξεργασίας.
Ειδικότερα δε για τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, όπως και εκείνα που αφορούν την υγεία, η επεξεργασία επιτρέπεται, όπως λέχθηκε ανωτέρω, όταν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για άσκηση ή υπεράσπιση δικαιώματος ενώπιον δικαστηρίου ή πειθαρχικού οργάνου. Η προϋπόθεση αυτή ισχύει, όπως έχει κρίνει η Αρχή, κατά μείζονα λόγο και για τα απλά δεδομένα (βλ. αντί πολλών ιδίως τις αποφάσεις της Αρχής 27/2001, 75/2001 και πρόσφατες 92/2011 και 111/2011).
5. Επειδή, επιπλέον, το άρθρο 11 παρ. 3 του Ν. 2472/1997 ρητά ορίζει ότι «εάν
τα δεδομένα ανακοινώνονται σε τρίτους, το υποκείμενο ενημερώνεται για την
ανακοίνωση πριν από αυτούς».
6. Επειδή, στην υπό κρίση περίπτωση, από τα στοιχεία του φακέλου προκύπτει ότι η αιτούσα τρίτη Α ζητεί από την Αρχή όπως χορηγήσει στο Υπουργείο Παιδείας, ια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ως υπεύθυνο επεξεργασίας, την απαιτούμενη από τις διατάξεις του άρθρου 7 παρ. 2 του Ν. 2472/1997 άδεια επεξεργασίας ευαίσθητων δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, προκειμένου η αρμόδια υπηρεσία του εν λόγω Υπουργείου να της διαβιβάσει τα ζητηθέντα από την ίδια αντίγραφα των ατομικών φακέλων με όλα τα υποβληθέντα δικαιολογητικά συγκεκριμένων συνυποψηφίων της στη διαδικασία πλήρωσης θέσεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ) ειδικότητας φυσικής αγωγής (κλάδος
ΠΕ 11.01), η οποία προκηρύχθηκε βάσει της υπ. αρ. 82529/Γ6/12.7.2010 Εγκυκλίου της Υπουργού Παιδείας, ια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, οι οποίοι είναι προστατευόμενα πρόσωπα υπό την έννοια των διατάξεων του Ν. 2643/1998 και προσελήφθησαν αντί εκείνης στις προαναφερόμενες προκηρυχθείσες και ήδη πληρωθείσες θέσεις. Η αιτούσα ζητεί τη χορήγηση των προαναφερομένων αντιγράφων εγγράφων, π ροκειμένου να τα χρησιμοποιήσει προς υποστήριξη της αιτήσεως ακυρώσεως, που έχει ήδη ασκήσει κατά του οριστικού Ενιαίου Πίνακα (Α) κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ) ειδικότητας φυσικής αγωγής (κλάδος ΠΕ 11.01), που κατάρτισε το Υπουργείο Παιδείας για έτος 2011-2012 στις 15-09-2011, κατά το μέρος που ο εν λόγω πίνακας κατάταξης περιλαμβάνει τους συνυποψηφίους της για πρόσληψη Β, Γ,
, Ε, ΣΤ, Ζ και Η. Η αιτούσα αμφισβητεί ότι οι προαναφερόμενοι συνυποψήφιοί της έχουν τα εκ του νόμου απαιτούμενα προσόντα και, ιδίως, μόνιμη αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%). Η εν λόγω αίτηση ακυρώσεως εκκρεμεί ενώπιον του ιοικητικού Εφετείου Αθηνών και πρόκειται να συζητηθεί την ...-..-2012. Η αιτούσα είχε ήδη ζητήσει από την αρμόδια υπηρεσία (ιεύθυνση Ειδικής Αγωγής) του Υπουργείου Παιδείας, ια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ως υπευθύνου επεξεργασίας, όπως της διαβιβαστούν τα προαναφερόμενα αντίγραφα εγγράφων, ωστόσο το εν λόγω Υπουργείο δεν έχει ζητήσει από την Αρχή όπως του χορηγήσει την απαιτούμενη από τις διατάξεις του άρθρου 7 παρ. 2 του Ν. 2472/1997
άδεια επεξεργασίας ευαίσθητων δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, προκειμένου να διαβιβάσει στην αιτούσα τρίτη τα επίμαχα ευαίσθητα δεδομένα. Η αιτούσα ισχυρίζεται ενώπιον της Αρχής ότι από την ως άνω παράλειψη των αρμόδιων υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, ια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων πλήττεται το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά της σε δικαστική ακρόαση και προστασία.
7. Επειδή, όπως παγίως κρίνει η Αρχή, οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά των
υποψηφίων είτε για τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμούς του ευρύτερου δημόσιου τομέα είτε για την αξιολόγησή τους ως εργαζομένων (ιδίως, στο πλαίσιο κρίσεων για προαγωγή) τόσο στον ευρύτερο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα, αποτελούν προσωπικά δεδομένα αυτών, κατά την έννοια των διατάξεων του Ν. 2472/1997. Όσον αφορά, δε, την πρόσβαση κάθε υποψηφίου σε δεδομένα συνυποψηφίων του, η Αρχή έχει ήδη επεξεργαστεί το νομικό πλαίσιο, που προδιαγράφει τους όρους και τις προϋποθέσεις ικανοποίησης του εν λόγω δικαιώματος (Βλ. ιδίως τις Αποφάσεις της Αρχής 17/2002, 56/2003, 40/2005, 1/2008, 35/2008, 75/2011, 125/2011, 10/2012, 98/2012 και 99/2012).
Ειδικότερα, όπως παγίως κρίνει η Αρχή, η ανακοίνωση των στοιχείων των
επιλεχθέντων υποψηφίων σε αιτούντα συνυποψήφιό τους είναι νόμιμη χωρίς τη συγκατάθεσή τους ή και παρά τη ρητή άρνησή τους, υπό τις εξής σωρευτικά εξεταζόμενες προϋποθέσεις:
(α) Τα δεδομένα ζητούνται από τον αιτούντα με την προβλεπόμενη από τις
κείμενες διατάξεις διαδικασία (μετά από έγγραφη αίτηση του ενδιαφερομένου στον υπεύθυνο επεξεργασίας και στη βάση τεκμηρίωσης ειδικού εννόμου συμφέροντος). Η ιδιότητα του συνυποψηφίου θεμελιώνει τη συνδρομή στο πρόσωπο του αιτούντοςειδικού εννόμου συμφέροντος για το σκοπό της αναγνώρισης, άσκησης ή υπεράσπισης των δικαιωμάτων του ενώπιον των αρμόδιων δικαστηρίων ή διοικητικών αρχών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις προαναφερόμενες διατάξεις των άρθρων 5 παρ. 2 στοιχ. (ε΄) και 7 παρ. 2 στοιχ. (γ΄) του Ν. 2472/1997. Εξάλλου, η Αρχή με την απόφασή της 17/2002 απηύθυνε σύσταση σε όλους τους αρμόδιους φορείς του δημόσιου τομέα σε κάθε προκήρυξη δημόσιου διαγωνισμού – ανάλογα ισχύουν και ως προς τη διαδικασία επιλογής προσωπικού με βάση άλλες διατάξεις – να γίνεται μνεία της δυνατότητας πρόσβασης των υποψηφίων σε στοιχεία που αφορούν λοιπούς συνυποψηφίους, προκειμένου να ασκήσουν τα εκ του νόμου
δικαιώματά τους.
(β) Η διαβίβαση δεδομένων των συνυποψηφίων περιορίζεται στη διαβίβαση
αντιγράφων των δικαιολογητικών εκείνων που αποτέλεσαν τη βάση της αξιολόγησης των υποψηφίων για την κατάληψη των επίμαχων θέσεων εργασίας. Στην περίπτωσηπου οι υποψήφιοι επικαλέστηκαν την ύπαρξη και πρόσθετων σε σχέση με την προκήρυξη προσόντων, επιτρέπεται _______να διαβιβασθούν αντίγραφα και των δικαιολογητικών, που αποδεικνύουν την ύπαρξη προσόντων αυτών, εφόσον αυτά ελήφθησαν τελικά υπόψη για την αξιολόγηση των υποψηφίων.
(γ) Εφόσον στα ως άνω ζητηθέντα δεδομένα των συνυποψηφίων
περιλαμβάνονται και ευαίσθητα δεδομένα τους προσωπικού χαρακτήρα, απαιτείται για τη νομιμότητα της διαβίβασης αυτών η χορήγηση από την Αρχή της απαιτούμενης από τις διατάξεις του άρθρου 7 παρ. 2 του Ν. 2472/1997 άδειας επεξεργασίας.
(δ) Για τη νομιμότητα της διαβίβασης δεδομένων των συνυποψηφίων απαιτείται, τέλος, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις του άρθρου 11 παρ. 3 του Ν. 2472/1997 η προηγούμενη ενημέρωση των υποκειμένων των δεδομένων, η οποία, ωστόσο, δύναται να διενεργηθεί και μέσω της επίμαχης προκήρυξης, κατά τα προαναφερόμενα.
8. Επειδή, τα άνω ζητηθέντα από την αιτούσα τρίτη Α αντίγραφα των
δικαιολογητικών, τα οποία κατέθεσαν οι συγκεκριμένοι συνυποψήφιοί της στην προαναφερόμενη διαδικασία πλήρωσης θέσεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ) ειδικότητας φυσικής αγωγής (κλάδος ΠΕ 11.01), που προκηρύχθηκε βάσει της υπ. αρ. 82529/Γ6/12.7.2010 Εγκυκλίου της Υπουργού Παιδείας, ια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, οι οποίοι είναι προστατευόμενα πρόσωπα υπό την έννοια των διατάξεων του Ν. 2643/1998 και οι οποίοι προσελήφθησαν αντί εκείνης στις προαναφερόμενες προκηρυχθείσες και ήδη πληρωθείσες θέσεις, και τα οποία τηρούνται στα αρχεία του εν λόγω Υπουργείου, ως υπευθύνου επεξεργασίας, περιέχουν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 2 στοιχ.
(α΄) και (β΄) του Ν. 2472/1997, απλά και ευαίσθητα δεδομένα προσωπικού
χαρακτήρα των υποκειμένων τους, καθόσον τα τελευταία αφορούν την υγεία τους και καθορίζουν το ποσοστό αναπηρίας καθενός τους.
9. Επειδή, ο σκοπός επεξεργασίας, τον οποίο προβάλλει η αιτούσα τρίτη για τη διαβίβαση των επίμαχων δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των συγκεκριμένων συνυποψηφίων της συνίσταται στην ανάγκη άσκησης και υπεράσπισης των δικαιωμάτων της και, υπό την έννοια αυτή, καταρχήν ερείδεται στις προαναφερόμενες διατάξεις των άρθρων 7 παρ. 2 στοιχ. (γ΄) και 4 παρ. 1 στοιχ. (α΄) του Ν. 2472/1997 (Βλ., ιδίως, τις αποφάσεις της Αρχής 10/2012, 98/2012 και 99/2012). Επιπλέον, η διαβίβαση στην αιτούσα τρίτη των ζητηθέντων από την ίδια αντιγράφων των ατομικών φακέλων με όλα τα υποβληθέντα δικαιολογητικά των συγκεκριμένων συνυποψηφίων της, που ελήφθησαν υπόψη για την αξιολόγησή τους, πληροί την αρχή της αναλογικότητας των δεδομένων ενόψει του προβαλλόμενου από
τον ίδιο σκοπού επεξεργασίας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις προαναφερόμενες διατάξεις του άρθρου 4 παρ. 1 στοιχ. (β΄) του Ν. 2472/1997, λαμβανομένης υπόψη και της προαναφερόμενης αιτήσεως ακυρώσεως, που η αιτούσα τρίτη έχει ήδη ασκήσει κατά του οριστικού Ενιαίου Πίνακα (Α) κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ) ειδικότητας φυσικής αγωγής (κλάδος ΠΕ 11.01), που κατάρτισε το Υπουργείο Παιδείας για έτος 2011- 2012 στις 15-09-2011.
10. Επειδή, για τη νομιμότητα της διαβίβασης των προαναφερομένων απλών και ευαίσθητων δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των συγκεκριμένων συνυποψηφίων της σε θέσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ) ειδικότητας φυσικής αγωγής (κλάδος ΠΕ 11.01) στην αιτούσα τρίτη Α, το Υπουργείο Παιδείας, ια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ως υπεύθυνος επεξεργασίας, υποχρεούται, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις του άρθρου 11 παρ. 3 του Ν. 2472/1997, να ενημερώσει πριν από τη διαβίβαση αυτή τα υποκείμενα των επίμαχων δεδομένων, εκτός εάν αυτά έχουν ήδη ενημερωθεί με βάση τις
διατάξεις της προαναφερόμενης προκήρυξης, στην οποία συμμετείχαν.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Η Αρχή,
1) Παρέχει στο Υπουργείο Παιδείας, ια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ως
υπεύθυνο επεξεργασίας, την άδεια να διαβιβάσει στην αιτούσα τρίτη Α τα ως άνω ζητηθέντα από την ίδια ευαίσθητα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιέχονται στα δικαιολογητικά, τα οποία κατέθεσαν οι συγκεκριμένοι συνυποψήφιοί της στην προαναφερόμενη στη διαδικασία πλήρωσης θέσεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ) ειδικότητας φυσικής αγωγής (κλάδος ΠΕ 11.01), η οποία προκηρύχθηκε βάσει της υπ. αρ. 82529/Γ6/12.7.2010 Εγκυκλίου της Υπουργού Παιδείας, ια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, οι οποίοι είναι προστατευόμενα πρόσωπα υπό την έννοια των διατάξεων του Ν. 2643/1998 και προσελήφθησαν αντί εκείνης στις προαναφερόμενες προκηρυχθείσες και ήδη πληρωθείσες θέσεις, και τα οποία τηρούνται έκτοτε στα αρχεία του εν λόγω Υπουργείου, για το σκοπό της άσκησης και υπεράσπισης των δικαιωμάτων του. Το Υπουργείο Παιδείας θα χορηγήσει, επίσης, στην αιτούσα τρίτη βεβαίωση, στην οποία θα αναγράφεται ότι τα προαναφερόμενα αντίγραφα εγγράφων της χορηγούνται προκειμένου να προσκομιστούν αποκλειστικά ενώπιον των αρμόδιων δικαστηρίων
και διοικητικών αρχών για τον ως άνω προβαλλόμενο από την ίδια σκοπό της
άσκησης και υπεράσπισης των δικαιωμάτων της.
2) Το Υπουργείο Παιδείας, ια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ως
υπεύθυνος επεξεργασίας, υποχρεούται να ενημερώσει τους συγκεκριμένους
συνυποψηφίους της Α, πριν από τη διαβίβαση των επίμαχων απλών και ευαίσθητων δεδομένων τους στην ίδια, εκτός εάν αυτοί έχουν ήδη ενημερωθεί για την εν λόγω διαβίβαση με βάση τις διατάξεις της προαναφερόμενης προκήρυξης, στην οποία συμμετείχαν.

esos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου