ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Π.Ε.Σ.Σ.: Να αποφασίσουν με ποιον θα πάνε!
Π.Ε.Σ.Σ.: Να αποφασίσουν με ποιον θα πάνε!
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ διαπιστώνει ότι η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων (Π.Ε.Σ.Σ.) με την ανακοίνωσή της 157/30-9-12 για την αξιολόγηση, ουσιαστικά συμμαχεί με το Υπ. Παιδείας στα σχέδιά του για την εξόντωση των εκπαιδευτικών.
Κάνει ότι δεν γνωρίζει το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ. ότι η κυβέρνηση έχει ήδη ψηφίσει με νόμο (ν. 4024/11) το πλαίσιο της αξιολόγησης και έχει ήδη συνδέσει την αξιολόγηση με τη μισθολογική εξέλιξη και με το ποσοστό βαθμολογικής εξέλιξης.
Κάνει ότι δεν γνωρίζει το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ. τις προθέσεις Κυβέρνησης- Τρόικας να χρησιμοποιηθεί η αξιολόγηση ως εργαλείο για τις απολύσεις, τη διαθεσιμότητα ή την εργασιακή εφεδρεία στο δημόσιο.
Κάνει πως δεν γνωρίζει το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ. τις προθέσεις του Υπουργείου να συνδεθεί η αξιολόγηση με την επίδοση των μαθητών.
Κάνει πως δεν γνωρίζει το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ. τη θέση του οργανωμένου κλάδου για την απόρριψη της αξιολόγησης – χειραγώγησης που προωθείται και συμμετέχει στους «διαλόγους» και στις Επιτροπές (δια του Προέδρου της) του Υπουργείου.
Είναι πλέον σαφές πως δεν συζητά αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας διαδικασίες για το πώς θα βελτιωθεί το δημόσιο σχολείο. Του δημόσιου σχολείου που με την πολιτική τους, κυβέρνηση και τρόικα επιχειρούν να το διαλύσουν: δραματική και συνεχής μείωση δαπανών, συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων και υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών μαθητές χωρίς βιβλία, κατάργηση βιβλιοθηκών, κατάργηση ενισχυτικής διδασκαλίας και ΠΔΣ κ.λπ.
Από την άλλη μεριά, η λεγόμενη αξιολόγηση ή αυτοαξιολόγηση των σχολείων θα οδηγήσουν στην κατηγοριοποίηση και τελικά στο κλείσιμο αρκετών από αυτά. Τόσο η κατεύθυνση της εφαρμοζόμενης τροϊκανής πολιτικής, όσο και η διεθνής εμπειρία όπου εφαρμόστηκε εκεί οδηγούν.
Ως συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών έχουμε επανειλημμένα δηλώσει ότι θα αντισταθούμε για να μην περάσει η αξιολόγηση – χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, που φέρνει την υποταγή, τη διάσπαση του κλάδου, τη μισθολογική καθήλωση, την άρση της μονιμότητας και τις απολύσεις. Είμαστε αποφασισμένοι να υλοποιήσουμε τις αποφάσεις του κλάδου μας.
Κάνει ότι δεν γνωρίζει το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ. ότι η κυβέρνηση έχει ήδη ψηφίσει με νόμο (ν. 4024/11) το πλαίσιο της αξιολόγησης και έχει ήδη συνδέσει την αξιολόγηση με τη μισθολογική εξέλιξη και με το ποσοστό βαθμολογικής εξέλιξης.
Κάνει ότι δεν γνωρίζει το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ. τις προθέσεις Κυβέρνησης- Τρόικας να χρησιμοποιηθεί η αξιολόγηση ως εργαλείο για τις απολύσεις, τη διαθεσιμότητα ή την εργασιακή εφεδρεία στο δημόσιο.
Κάνει πως δεν γνωρίζει το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ. τις προθέσεις του Υπουργείου να συνδεθεί η αξιολόγηση με την επίδοση των μαθητών.
Κάνει πως δεν γνωρίζει το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ. τη θέση του οργανωμένου κλάδου για την απόρριψη της αξιολόγησης – χειραγώγησης που προωθείται και συμμετέχει στους «διαλόγους» και στις Επιτροπές (δια του Προέδρου της) του Υπουργείου.
Είναι πλέον σαφές πως δεν συζητά αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας διαδικασίες για το πώς θα βελτιωθεί το δημόσιο σχολείο. Του δημόσιου σχολείου που με την πολιτική τους, κυβέρνηση και τρόικα επιχειρούν να το διαλύσουν: δραματική και συνεχής μείωση δαπανών, συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων και υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών μαθητές χωρίς βιβλία, κατάργηση βιβλιοθηκών, κατάργηση ενισχυτικής διδασκαλίας και ΠΔΣ κ.λπ.
Από την άλλη μεριά, η λεγόμενη αξιολόγηση ή αυτοαξιολόγηση των σχολείων θα οδηγήσουν στην κατηγοριοποίηση και τελικά στο κλείσιμο αρκετών από αυτά. Τόσο η κατεύθυνση της εφαρμοζόμενης τροϊκανής πολιτικής, όσο και η διεθνής εμπειρία όπου εφαρμόστηκε εκεί οδηγούν.
Ως συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών έχουμε επανειλημμένα δηλώσει ότι θα αντισταθούμε για να μην περάσει η αξιολόγηση – χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, που φέρνει την υποταγή, τη διάσπαση του κλάδου, τη μισθολογική καθήλωση, την άρση της μονιμότητας και τις απολύσεις. Είμαστε αποφασισμένοι να υλοποιήσουμε τις αποφάσεις του κλάδου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου