Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Απανωτές καταγγελίες για την ακύρωση ερωτήματος Γ4 της Φυσικής Κατεύθυνσης


Θέλουμε κι εμείς να ενώσουμε τη φωνή μας και να διαμαρτυρηθούμε για την κατάφωρη αδικία που γίνεται σε όσα παιδιά κατάφεραν να λύσουν το Γ4 θέμα της Φυσικής στις Πανελλήνιες εξετάσεις.
Το Υπουργείο έσπευσε να ακυρώσει το Γ4 θέμα, χωρίς να σκεφθεί τις επιπτώσεις στα παιδιά που ανάλωσαν πολύτιμο χρόνο για να το λύσουν.

Με την ενέργειά τους, τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων προβαίνουν σε ηθελημένη αλλοίωση της βαθμολογίας των εξεταζομένων, προκειμένου να καλύψουν την ανικανότητα των ιδίων ή συναδέλφων τους στην κατάρτιση των θεμάτων. Η ενέργειά τους αυτή ίσως να μπορούσε να επιφέρει και νομικές ευθύνες στα άτομα που απαρτίζουν την επιτροπή, όταν δημιουργηθεί κίνηση απο γονείς που τα παιδιά τους τελικά αδικηθούν.

Για το λόγο αυτό προτείνουμε κι εμείς την αναίρεση της απερίσκεπτης ακύρωσης του Γ4 θέματος και εύρεση άλλης, πιό δίκαιης λύσης.

Με εκτίμηση
Χ. Παπαβασιλείου
πατέρας υποψήφιου
 
To θεμα Γ4 στη φυσικη ειναι αδικο να ακυρωθει!Σαν μαθητρια αφιερωσα μιση ωρα να το λυσω και στην προσπαθεια μου δεν ελεγξα το γραπτο μου και εκανα απροσεξιες που μου στοιχισαν αρκετα. Μεσα σε αυτες εκανα και στο Γ3 μια απροσεξια η οποια απ'οτι φαινεται θα μου στοιχισει παραπανω ενω οι υπολοιποι μαθητες που δεν ασχοληθηκαν καν με το θεμα αυτο θα ευνοηουν παιρνοντας 7 μορια που ειχαν χασει κανονικα. Πως ειναι δυνατον οι μαθητες που καταφεραν και ελυσαν στο ανχος τους το το θεμα να χαντακωνονται? Τα 7 μορια στοιχιζουν μια σχολη και δεν ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ετσι ευκολα. Το θεμα λυθηκε βαση των γνωσεων που ειχαμε αποκτησει απο το βιβλιο μας και με τον ιδιο τροπο το ελυσαν και οι καθηγητες μας. Αμα παρολαυτα δεν αναιρεθει αυτη η αδικη αποφαση ελπιζω οι διορθωτες να αναγνωρισουν την αδικια για αυτους τους μαθητες και να βαθμολογησουν αναλογως.
Μια μαθητρια που ειχε "την ατυχια" να λυσει το γ4..
 
Τα Λάθη Συνεχίζονται στη Φυσική
Η ακύρωση του θέματος Γ4 από τους ταγούς της εκπαιδευτικής μας νηνεμίας είναι ένα ακόμα λάθος στην αλυσίδα των γεγονότων που διόγκωσαν μία ανθρωπίνως κατανοητή αβλεψία . Το αδιοίκητο Υπουργείο της Παιδείας προσπαθώντας να ικανοποιήσει την επιστημονική αυστηρότητα και αυταρέσκεια υπερέβη τις πάγιες αρχές που ισχύουν στη διαχείριση ανάλογων κρίσεων . Μία διαχρονικά συνετή θέση , η οποία εμπιστεύεται την κρίση των έμπειρων βαθμολογητών κατά περίπτωση , είναι η αποδοχή κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένης λύσης. Αντί αυτής της αυτονόητης στάσης το Υπουργείο υπέκυψε στη λεξιλαγνεία μιας πύρινης ανακοίνωσης ανοίγοντας τον ασκό του Αιόλου για λογαριασμό εκείνων που έλυσαν το ζητούμενο Γ4 κατά την κοινή λογική των λύσεων που κατακλύζουν το διαδίκτυο από εκατοντάδες δασκάλους της Φυσικής. Τα λάθη συνεχίζονται στη Φυσική και αδικούν πρωτίστως όλους τους δασκάλους του μαθήματος οι οποίοι αδυνατούν να λύσουν ένα πρόβλημα ισορροπίας προς όφελος της δίκαιης αξιολόγησης και της ηρεμίας των διαγωνιζομένων.
Γιώργος Χατζητέγας
Φυσικός Φροντιστής
 
 
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Γ4 ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ.ΣΑΝ ΓΟΝΕΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΧΘΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΛΥΣΑΝ ΤΟ Γ4 ΔΙΟΤΙ ΑΦΙΕΡΩΣΑΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ Γ4 ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ  ΤΑ ΑΛΛΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥΣ 'Η ΑΦΗΣΑΝ ΑΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ  ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΝΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΣΕ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ  ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΣ 7 ΜΟΡΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΥΣΑΝ . ΜΕ ΤΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ¨?ΔΥΟ ΛΑΘΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ?ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ?ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΛΑ ΜΗΤΕΡΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2012
 
Ένας αγανακτισμένος πατέρας!
Αίσχος! Η επιτροπή που έβαλε τα θέματα Φυσικής πρέπει να απομακρυνθεί από κάθε δημόσια θέση διότι τα θέματα της φυσικής δεν είχαν κλιμακούμενη δυσκολία για να ξεχωρίσουν οι άριστοι μαθητές από τους πολύ καλούς, τους καλούς και τους μέτριους μαθητές, παράμετρος πρωταρχική για οποιονδήποτε βάζει θέματα εξετάσεων για μαθητές (πιθανόν οι καθηγητές που έβαλαν τα τόσο δύσκολα θέματα να έχουν σαν σκοπό να κάνουν το μάθημα της ΦΥΣΙΚΗΣ να χρειάζεται πολύ περισσότερες ώρες διδασκαλίας από τους μαθητές με αποτέλεσμα να βγάζουν οι διδάσκοντες πολύ περισσότερα χρήματα).
Στη συνέχεια, η επιτροπή εξετάσεων προσπαθεί να διορθώσει το αρχικό λάθος με ένα πολύ μεγαλύτερο (πιθανόν πιεζόμενη από κάποιους μεγαλοφροντιστηριούχους που έχουν τις "άκρες" και επειδή δεν δίδαξαν το Γ4 στους μαθητές τους προσπαθούν τώρα να το ακυρώσουν στη βαθμολογία).
Η κόρη μου έλυσε το Γ4 ερώτημα με αποτέλεσμα να καταναλώσει πάρα πολύ χρόνο και στο τέλος να έχει 5 λεπτά να λύσει το Δ3 και Δ4 θέμα. Δηλαδή η κόρη μου που έλυσε λάθος το Δ3 και το Δ4 θα πάρει τον ίδιο βαθμό με τον μαθητή που δεν έλυσε το Γ3, το Δ3 και το Δ4; Αν αυτό ισχύσει τότε οι ΜΗΝΥΣΕΙΣ θα είναι περισσότερες από τους μαθητές!
Τελειώνοντας, επειδή δεν μπορεί το λάθος να διορθωθεί με μεγαλύτερο λάθος κατά τη γνώμη μου πρέπει τα γραπτά να διορθωθούν κανονικά χωρίς επιπλέον βαθμούς για ΚΑΝΕΝΑΝ, η επιτροπή να τιμωρηθεί ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ (να χάσουν αν έχουν κάποια θέση στο δημόσιο) και τέλος η Υπουργός Παιδείας να καταλάβει ότι οι πανελλαδικές δεν είναι χώρος για να "ΠΑΙΖΟΥΝ" μέτριοι καθηγητές επιτροπών βγάζοντας χρήματα, ούτε μέτριοι φροντιστές να ακυρώνουν θέματα για να δείξουν πολλές επιτυχίες μαθητών τους.
 
 
 
Προς την κεντρική επιτροπή εξετάσεων και το υπουργείο παιδείας
Σαν γονιός μαθητή που  έδωσε χθες εξετάσεις στο μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης  και σαν καθηγήτρια φυσικός, διαμαρτύρομαι  τόσο για τα θέματα όσο για την άδικη απόφαση να ακυρωθεί το Γ4 θέμα της φυσικής.

Το παιδί μου είχε απαντήσει σωστά το Γ1 και Γ4   σύμφωνα με τις λύσεις που υποδείχτηκαν στους προφορικά εξεταζόμενους της Παρασκευής  από την ίδια την κεντρική επιτροπή εξετάσεων που εισηγήθηκε το θέμα. Ήμουν σε επιτροπή φυσικώς αδυνάτων μαθητών και πήραμε τις ανάλογες υποδείξεις με βάση τις οποίες εξετάσαμε τους μαθητές στις 25/5. Με την ακύρωση  το παιδί μου χάνει πολλές μονάδες σε αντίθεση με μαθητές που δεν καταπιάστηκαν με το δύσκολο  υποερώτημα του θέματος οι οποίοι και κερδίζουν.

Με ποιο δικαίωμα ακυρώνεται η προσπάθεια και μάλιστα η προφανής λύση που ζητούσε η επιτροπή; Δεν γνωρίζω  αν υπήρξαν διευκρινιστικές ερωτήσεις από μαθητές ή  εξεταστές που έθιγαν την ασάφεια του θέματος , Αν υπήρχαν θα μπορούσε κάλλιστα η επιτροπή  να δώσει  σωστή διευκρίνιση    ( …. « σε ποια θέση  για πρώτη φορά μεγιστοποιείται η ταχύτητα»…)
Εκτιμώ ότι το υπουργείο προσπάθησε να ηρεμήσει τα πνεύματα για τα ηθικώς απαράδεκτα θέματα της φυσικής,  μοιράζοντας μερικέ ς μονάδες  ενός δύσκολου υποερωτήματος στα πιο βατά. Τι θα γίνει με τους μαθητές που έλυσαν σωστά το δυσκολότερο και έκαναν λάθη στο ευκολότερο ;Θα χάσουν μονάδες τις οποίες θα κερδίσουν τα παιδιά που λύσαν  σωστά τα βατά.

Αν το υπουργείο απαντά με δεύτερο λάθος στο λάθος του, εμείς  οι γονείς  των οποίων  κρίνεται μια πολυετής υπερπροσπάθεια  να μορφώσουμε τα παιδιά μας κόντρα στις δυνατότητες  μας , είμαστε υποχρεωμένοι να διεκδικήσουμε την άρση της αδικίας, κινούμενοι με κάθε νόμιμο μέσο.

Βρείτε τρόπο , η προσπάθεια των παιδιών  που δώσανε την προφανή λύση  που ζητούσατε να μετρηθεί. Αν δεν μπορείτε  , ακυρώστε τις εξετάσεις  για να εξισώσετε  την αδικία που εσείς προκαλέσατε.

Αιγάλεω  26/5/2012
Οικονόμου Δήμητρα
Εκπαιδευτικός Φυσικός
 
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ...ίσως ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ
Μετά το σάλο που δημιουργήθηκε σχετικά με τα θέματα της Φυσικής και την απόφαση της αναμοριοδότησης του Γ θέματος αναρωτιέμαι ποιος είναι τελικά αυτός που παίζει με την αγωνία και τα όνειρα των παιδιών  (όχι για πρώτη φορά στη Φυσική ) και την αξιοπρέπεια των καθηγητών ;
 Τι θα γίνει με αυτούς που απάντησαν το Γ4 και έχουν λάθος σε κάποιο άλλο ερώτημα του Γ θέματος ;Είναι μειοψηφία και δεν μας νοιάζει ; !!!
 Μήπως ακούγεται λίγο το <<Δώρο>> των 7 μορίων στα 100 αλλά δεν λέμε ότι είναι 1,4 βαθμοί στα 20 ;
Μπορεί να τους δώσει πίσω τον κόπο και τον χρόνο που σπατάλησαν για να δουλέψουν ένα <<λάθος>> ερώτημα ;
 Ποια θα είναι η ψυχολογία των παιδιών για την συνέχεια των εξετάσεων αλλά και των άλλων κατ/νσεων που περιμένουν την σειρά τους;
 Πως θα αντιμετωπισθούν τα μέλη της επιτροπής όχι μόνο για το λάθος ακόμη και για το γεγονός ότι δεν ακολούθησαν την  πάγια οδηγία για διαβαθμισμένα θέματα ;
 Μήπως όλοι αυτοί θα είναι και αυριανοί <<αξιολογητές >>συναδέλφων και κυρίως αυτών που για 600 προς το παρόν ευρώ καταθέτουν την ψυχή τους σε μια σχολική τάξη και στο πιο απομακρυσμένο σχολείο της Ελλάδας!
                                          
ΚΑΛΛΙΠΕΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΜΗΤΕΡΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
 
 
Για την ακύρωση του θέματος Γ4 Φυσικής των Πανελληνίων ΕξετάσεωνΚύριοι,
Μετά το σάλο που προκλήθηκε από τις αστοχίες και τους ερασιτεχνισμούς στα θέματα της Φυσικής των Πανελληνίων Εξετάσεων της 25ης Μαΐου, θα πρέπει να αναιρεθεί η οδηγία του ΥΠΔΒΜΘ για ακύρωση του θέματος Γ4 και κατανομή των μονάδων του στα εναπομείνατα ερωτήματα του Γ θέματος. Μια τέτοια απόφαση γεννά αδικίες για αυτούς που κατασπατάλησαν χρόνο κι έλυσαν το Γ4. Θα υπάρξουν ασφαλώς προσφυγές  από αυτούς που έχουν έννομο συμφέρον κατά του κύρους των εξετάσεων. Η μόνη αποδεκτή λύση θα ήταν οι μονάδες του Γ4 να κατανεμηθούν εξίσου σε όλο το διαγώνισμα. Ετσι, αν κάποιος αστόχησε σε κάποιο θέμα  εξαιτίας - πιθανά - του Γ4, να προσμετρηθούν σε αυτό αναλογικά μονάδες από τις 7 του Γ4. Σττην περίπτωση αυτή ζημιωμένος -τύποιος κι όχι ουσία- θα είναι μόνο ο υποψήφιος που συγκέντρωσε το άριστα (100 μόρια) και ο οποίος ούτως ή άλλως έχει συγκεντρώσει το σύνολο των μορίων. Οποιαδήποτε άλλη λύση παραβιάζει την αρχή της ισότητας των υποψηφίων, εγείρει νομικά θέματα για το κύρος των εξετάσεων και υπονομεύει την αξιοπιστία του θεσμού. Η ΕΕΦ, η ΟΛΜΕ και το ΥΠΔΒΜΘ θα πρέπει να διαφυλάξουν το κύρος των θεσμών αυτών και να κινηθούν γρήγορα και αποτελεσματικά προς άρση των αδικιών αυτών.

Φιλικά
Δρ. Παντελής Κομνηνός
 
 
ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ  "ΛΥΣΑΝΕ" ΤΟ Γ4 ( ΑΦΙΕΡΩΣΑΜΕ  ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ )
ΚΑΙ ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑΜΕ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝΕ ΤΟ Δ4 ?
ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΑ ΜΑΣ ?
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ Δ4 Η' ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ?
 
 
Θέμα: Φυσική και ανευθυνότης

Ο χαμός έλαχε πάλι στις φετινές πανελλήνιες να γίνει στο μάθημα της Φυσικής. Θα αναφερθώ διεξοδικά σε επόμενο άρθρο μου, πλην όμως αυτή τη στιγμή προέχει να προλάβουμε τις αδικίες που πρόκειται να γίνουν. Το ερώτημα Γ4 είναι επιστημονικά λανθασμένο και η λογική λέει να διαγραφεί, αν και έχουν βάση οι αιτιάσεις υποψηφίων που έχασαν πολύ χρόνο γι’ αυτό. Όμως η μη διαγραφή δεν συνοδεύεται εύκολα από μετρήσιμες ποσοτικά εναλλακτικές.

Γιατί όμως να μην διαγραφούν και οι 7 μονάδες του Γ4; Τι πρόβλημα υπάρχει, αν η Φυσική έχει φέτος άριστα το 93; Μόνο ίσως σε θέματα στατιστικών συσχετισμών με άλλες χρονιές, πράγμα ανούσιο. Όμως, αν οι μονάδες μοιραστούν στα άλλα τρία υποερωτήματα (άραγε έχει διευκρινιστεί πώς και γιατί θα μοιραστεί το 7 δια 3;), έργο που το έχουμε ξαναδεί προ ετών στις πανελλήνιες Φυσικής Β΄ Λυκείου, τότε:
α) αδικούνται όσοι προφορικώς εξεταζόμενοι έχουν απαντήσει πλήρως (ή ακόμα και μερικώς) τα Γ1, Γ2, Γ3, αφού έχουν ήδη βαθμολογηθεί με 18, ενώ οι γραπτώς εξεταζόμενοι με ορθά τα Γ1, Γ2, Γ3 θα πάρουν 25. Το υπουργείο έχει δώσει οδηγία και για τους προφορικούς, μένει όμως να δούμε με πόση ακρίβεια μπορεί να εφαρμοστεί αυτό (μην ξεχνάμε ότι οι υψηλής βάσης σχολές κρίνονται στον πόντο).

β) κατά ποία λογική πρέπει το λάθος της επιτροπής σε ένα ερώτημα να επηρεάσει βαθμολογικά άλλα ερωτήματα, με αποτέλεσμα να έχουμε ένα είδος βαθμολογικού τζόγου, όπου θα ευνοούνται περισσότερο όσοι έχουν απαντήσει καλύτερα τα ερωτήματα που πριμοδοτούνται λόγω της εμμονής να είναι άριστα το 100; Αν θέλουμε εν πάσει περιπτώσει στρογγυλό άριστα, υπάρχει και η ισομερής κατανομή των 7 διαγραφέντων μονάδων σε όλα τα θέματα με πολλαπλασιασμό του τελικού βαθμού με το κλάσμα 100/93.


Η ψύχραιμη αντιμετώπιση θεωρώ ότι προάγει ως «δικαιότερη» λύση τη διαγραφή του Γ4 μαζί με τις μονάδες του.

Φυσικά, η ασέλγεια πάνω στις παιδικές ψυχές δεν μπορεί να διαγραφεί, είναι δυστυχώς ανεξίτηλη.


Σπύρος Σαγιάς, φυσικός
 
 
Κύριοι και κυρίες της Επιτροπής Βαθμολόγησης,
σε αυτή τη χώρα πρέπει επιτέλους όλα να έχουν ονοματεπώνυμα και όχι να καλύπτονται
οι αποφάσεις από τίτλους της μορφής Επιτροπή Βαθμολόγησης, Ένωση Ελλήνων Φυσικών,
Ένωση Φροντιστών κλπ.

Αποφασίσατε κάποιοι με προτροπή κάποιων άλλων να ακυρώσετε ένα ολόκληρο ερώτημα Πανελλαδικών Εξετάσεων με τη δικαιολογία ότι υπήρχε αοριστία και ασάφεια στο Γ4 ερώτημα του Γ θέματος.

Λανθασμένη άδικη, παράνομη και εκτός ορίων λογικής απόφαση κύριοι των επιτροπών, ενώσεων, συμβουλίων κλπ. Σκεφθείτε απλά και θετικά κύριοι.

Βαθμολογήστε τα γραπτά των υποψηφίων σύμφωνα με την συμφωνημένη και γραπτή μοριοδότηση
δηλαδή Γ1. 6 μον., Γ2. 6 μον., Γ3. 6 μον., Γ4. 7 μον. και εφόσον κάποιοι λένε ότι υπάρχει αοριστία στο Γ4 ερώτημα θεωρήστε σωστές όλες τις δυνατές περιπτώσει, δηλαδή
α. την περίπτωση κατα την οποία κάποιος υποψήφιος υπολόγισε τη γωνία τη στιγμή που η κινητική ενέργεια της δοκού γίνεται μέγιστη για πρώτη φορά.

β. την περίπτωση κατα την οποία κάποιος υποψήφιος θεώρησε ότι η κινητική ενέργεια της δοκού συνεχώς αυξάνει σε κάθε ανακύκλωση.
Είναι τόσο μα τόσο απλό. Αλλιώς οφείλετε να δημοσιεύσετε τα ονοματεπώνυμα αυτών που αποφάσισαν την αλλαγή στη μοριοδότηση του θέματος μεροληπρικά προς όφελος των λιγότερο άξιων υποψηφίων καθώς και τη λογική λήψης αυτής της απόφασης.
Π.Σ.ΚΕΧΑΓΙΑΣ
Μαθηματικός
email: mail@kechagias.eu
Πατέρας υποψηφίου Πανελλαδικών 2012.

 
Eιμαι κι εγω γονέας μαθητη που έλυσε το Γ4 θέμα ΦΥΣΙΚΗΣ και τελικά το θέμα θα ακυρωθεί.!!!!!
το παιδί μου νοιωθει αδικημένο και απογοητευμένο, γιατι ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ πολύ ΧΡΟΝΟ κι έλυσε το Γ4 και παραμμέλησε άλλο θέμα . Πως θα αποζημειωθεί από την αδικία?
ΘΑ κατατεθούν μηνύσεις, διοτι κανείς δεν μπορεί να παιζει με την ψυχολογία των υποψηφίων μαθητών Γονέας μαθητή- Εκπαιδευτικός.
 
 
 
Προς την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας και δια Βίου Μάθησης
Είμαι κι εγώ μία από τις μαθήτριες που αδικήθηκα από την Οδηγία που απέστειλε η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων στα Βαθμολογικά Κέντρα, για τη βαθμολόγηση στο μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης σε ότι αφορά την ακύρωση του Γ4 ερωτήματος και την ανακατανομή των μονάδων του στα ερωτήματα Γ1, Γ2 & Γ3.

Θεωρώ ότι η εν λόγω Οδηγία λειτουργεί εις βάρος μου, όπως και εις βάρος άλλων μαθητών, που αφιερώσαμε το χρόνο μας για τη λύση του Γ4  ερωτήματος, χρόνο που στερηθήκαμε για τη λύση ερωτημάτων του Δ.

Οι συμμαθητές μας που δεν έλυσαν το Γ4 ερώτημα ανταμείφθηκαν με 7 μονάδες δώρο. Για εμάς που το λύσαμε σωστά ποια θα είναι η ανταμοιβή μας, δεδομένου ότι διαγωνιζόμαστε σε περιβάλλον ανταγωνιστικό και από λίγα μόρια διαφορά κρίνεται η εισαγωγή μας στο Πανεπιστήμιο;
Η προσπάθειά μας συνεχίζεται ακόμα και γι’ αυτό περιμένουμε για την δίκαιη αντιμετώπισή μας, νέες Οδηγίες και δίκαιες αυτή τη φορά, προς τα Βαθμολογικά Κέντρα.

Καλησπέρα σας,
Σας στέλνω μήνυμα για να εκφράσω την δυσαρεσκεία μου αλλα και των συμμαθητών μου οσον αφορά το θέμα Γ4 των πανελληνίων της φυσικής. Θέλουμε να εκφράσουμε την αγανάκτησή μας και να ζητήσουμε τη συνδρομή σας ώστε να αναδειχθεί το θέμα. Πιστεύουμε ότι είναι καταφορη αδικία για τους μαθητές που έλυσαν ή προσπάθησαν  να λυσουν αυτο το ερώτημα. Πολλοί αφιέρωσαν πολλή ώρα για αυτό το ερώτημα και εχασαν χρόνο. Ουσιαστικά με τη βαθμολόγηση αυτη εξισώνονται οι καλύτεροι μαθητές από αυτούς που δεν είχαν τις ικανότητες για να λύσουν αυτό το ερώτημα. Χαρακτηριστικές περιπτώσεις ειναι παιδιών που έλυσαν αυτό το ερώτημα και από το πουθενα θα χασουν βαθμους επειδή ίσως δεν καταφεραν να λύσουν καποιο αλλο από αυτό το θέμα. Ἠ και παιδιά που συνειδητοποίησαν οτι υπήρχε λαθος και χάσανε τόση ώρα μειονεκτούν σε σχέση με μαθητές που δεν ηξεραν τι να κανουν. Εκει που θέλω να καταλήξω ειναι ότι δεν υπάρχει αξιοκρατία στην βαθμολογία.Η επιλογή λοιπόν να δωθουν τα μόρια στα άλλα ερωτήματα είναι η χειρότερη δυνατή. Θα ήθελα λοιπόν να ζητήσω τη συνδρομή σας ώστε το θέμα να αναδειχθεί και να αποδωθει δικαιοσύνη. Εμείς απο τη πλευρά μας θα προσπαθήσουμε να επικοινωνησουμε με το υπουργείο ωστε η απόφαση αυτή να αλλάξει. Έχουμε την πεποίθηση ότι και αλλα άτομα συμμερίζονται την άποψη μας. Ελπίζουμε να βοηθήσετε ώστε το θέμα να αναδειχθεί.
Ευχάριστώ εκ τω προτέρων
Μανωλαράκης Άριστος και συμμαθητες
 
 
Αφιέρωσα σημαντικό χρόνο  για να λύσω το ερώτημα Γ4.  Έχω κάποια λάθη στα άλλα τρία ερωτήματα Γ1, Γ2, Γ3.Ο χρόνος που μου απέμεινε για το τέταρτο θέμα ήταν ελάχιστος.Πόσο δίκαιο είναι αυτό για μένα και για πολλούς άλλους συμμαθητές μου οι οποίοι βρίσκονται στην ίδια θέση;Περιμένω να μου απαντήσετε τι ακριβώς θα γίνει με όλους εμάς.
Μπορείτε να μου πείτε τι ακριβώς θα γίνει με όλους εμάς
 

ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΛΥΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ Γ4 ΕΡΩΤΗΜΑ!!!!!!!
Με ποια αίσθηση δικαίου αξιοκρατίας και επιστημονικότητας η επιτροπή εξετάσεων  αποφασίζει και διατάσει:
α)υποψήφιος μαθητής που κατα την χρονική  διάρκεια των εξετάσεων απάντησε σωστά και στα 4 ερωτήματα  του Γ θέματος στην Φυσική παίρνει
25 μονάδες
β) υποψήφιος μαθητής που απάντησε σε 3 ποιό έυκολα  ερωτήματα του Γ θέματος  να παίρνει πάλι 25 μονάδες ( σύμφωνα με την ΝΕΑ απόφαση της
επιτροπής)
Υπάρχει λογική απάντηση Ή πιέσεις από φροντιστήρια που απέτυχαν οι μαθητές τους επειδή δεν είχαν διδαχθεί παρόμοιο θέμα?
Αν στο Γ4 Θέμα είχε ασάφεια οποιοσδήποτε μαθητής είχε δικαίωμα να υποβάλει ερώτηση κατα την διάρκεια των εξετάσεων Σοβαρότητα δεν υπάρχει?
 Υποψήφιος μαθητής που κατανάλωσε χρόνο εξετάσεων για να λύσει το Γ4 ερώτημα απο που θα αποζημειωθεί?
αναταμείβεται με ΑΔΙΚΗ και ΠΑΡΑΛΟΓΗ  απόφαση της επιτροπής Για τους υποψήφιους μαθητές που έλυσαν σωστά το Γ4 ερώτημα και κατανάλωσαν χρόνο εξετάσεων να ισχύσει η αρχική βαθμολόγηση-Μοριοδότηση των ερωτημάτων  στο Θέμα της ΦΥΣΙΚΗΣ  ώστε να μην υπάρξει ΑΔΙΚΙΑ για μαθητές που προσπάθησαν.

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΛΥΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ Γ4 ΕΡΩΤΗΜΑ!!!!!!!

Είμαι υποψήφιος μαθητής και αναρωτιέμαι με ποια αίσθηση δικαίου αξιοκρατίας και επιστημονικότητας
η κεντρική  επιτροπή εξετάσεων  αποφασίζει:
α)υποψήφιος μαθητής που κατά την χρονική  διάρκεια των εξετάσεων προσπαθεί  σπαταλά ΧΡΟΝΟ και
απαντά  σωστά και στα 4 ερωτήματα  του Γ θέματος (Γ1, Γ2,Γ3,Γ4) στην Φυσική παίρνει 25 μονάδες
β) υποψήφιος μαθητής που απαντά  σε 3 ποιό έυκολα  ερωτήματα του Γ
θέματος  να παίρνει πάλι 25 μονάδες ( σύμφωνα με την ΝΕΑ απόφαση της επιτροπής)
Αν στο Γ4 Θέμα είχε ασάφεια οποιοσδήποτε μαθητής είχε δικαίωμα να υποβάλει ερώτηση κατα την διάρκεια των εξετάσεων.

 Υποψήφιος μαθητή ς που κατανάλωσε ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ  εξετάσεων για να λύσει το Γ4
ερώτημα ΚΑΙ  ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΆΛΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ απο πού θα αποζημειωθεί?
Αναταμείβεται με ΑΔΙΚΗ και   απόφαση της επιτροπής
Για τους υποψήφιους μαθητές που έλυσαν σωστά το Γ4 ερώτημα και
κατανάλωσαν ΠΟΛΥΤΙΜΟ  ΧΡΟΝΟ  εξετάσεων να ισχύσει η αρχική
βαθμολόγηση-Μοριοδότηση των ερωτημάτων  στο Θέμα της ΦΥΣΙΚΗΣ  ώστε να
μην υπάρξει ΑΔΙΚΙΑ για μαθητές που προσπάθησαν.

Παρακαλώ μεριμνήστε για την αποκατάσταση της αδικίας.


Ένας υποψήφιος  ΜΑΘΗΤΗΣ που  ΝΟΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ…..

Έκκληση- πρόταση για το Γ4 Φυσικής Πανελλάδικών
Προστατέψτε τα παιδιά μας από τα αλεπάλληλα λάθη της επιτροπής εξετάσεων.

Η συγνώμη της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών δεν αρκεί, να ζητήσουν δημόσια συγνώμη από τα παιδιά της θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης όλοι όσοι εμπνεύστηκαν τα θέματα, συμπεριλαμβανομένων και των εκπροσώπων της Β΄θμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι όφειλαν να προβλέψουν τις συνέπειες.

Η επιλογή τους απλά ισοδυναμεί με τρομοκρατική ενέργεια, προκεινένου να καταλύσουν και τα  τελευταία οχυρά ψυχραιμίας τα οποία μας απέμειναν για χάρη των παιδιών μας.

Η ακύρωση του Γ4 θέματος αποτελεί κατάφορη αδικία εις βάρος όσων το έλυσαν ενώ έχουν διάσπαρτα λάθη στο Γ1,2 και 3, δεδομένου οτι ο χρόνος ο οποίος αφιέρωσαν για το Γ4 ήταν εις βάρος των υπόλοιπων θεμάτων.

Αν και η ακύρωση λόγω μη επιστημονικής ορθότητας είναι γνωστή, ωστόσο το θέμα έχει λύση, την οποία εφήρμοσαν οι εξεταστές των Φυσικώς Αδυνάτων και ομοίως, παρείχαν τη λύση του εκατοντάδες φροντισήρια. Λάθος έκαναν όλοι αυτοί?
Επιπροσθέτως, τα λάθη στα Γ1, 2, καιι 3 του επιβαρύνουν τη βαθμολογία τους περισσότερο, δεδομένου οτι τα συνολικά μόρια αυξάνουνται.

Το χειρότερο είναι οτι πριμοδοτούνται κάποιοι υποψήφιοι έναντι άλλων σε ένα σύστημα κλειστών θέσεων.

Προτείνω, να ι μεν να ακυρωθεί για όσους δεν το έλυσαν, ωστόσο, να προμοδοτηθούν όσοι έλυσαντο Γ4  με τα αντίστοιχα μόρια σε άλλα θέματα.
Κάνω έκκληση στην ΚΕΕ, την ΟΛΜΕ τον ΟΕΦΕ τον Σύλλογο Ιδιωτικών Σχολείων  και την κ. Υπουργό να λάβουν θέση.

Αναρωτιέμαι ποιος θα τιμωρηθεί για την ψυχική οδύνη των παιδιών μας, η οποία δρα εις βάρος του επόμενου, εξ ʽ ίσου δύσκολου μαθήματος των Μαθηματικών Κατεύθυνσης.

Ρόδω Πυροβολάκη
Μητέρα υποψηφίου & Εκπαιδευτικός
Η απόφαση για την ακύρωση του Γ4 θέματος της Φυσικής  Κατεύθυνσης στις Πανελλαδικές εξετάσεις ακυρώνει τους βαθμολογητές των Πανελλαδικών
Μετά τον θαυμασμό τον οποίο εξέφρασε η κ. Υπουργός, σε επίσκεψή της σε Βαθμολογικό Κέντρο,  για την οργάνωση λειτουργίας και την ευσυνειδησία των εκπαιδευτικών, στη συγκυρία  της κρίσης και της ακυβερνησίας, πώς μπορεί η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων να ακυρώνει όλο το έργο των Βαθμολογητών και των συντονιστών εξέτασης των Φυσικών Αδυνάτων μαθητών;
Διερωτώμαι εάν η ΚΕΕ ζήτησε την γνώμη των βαθμολογητών, οι οποίοι, κατά τεκμήριο είναι μάχιμοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι δίδασκαν  Φυσική Τεχνολογικής και Θετικής κατεύθυνσης σε τμήματα της Γ Λυκείου, κατά το τρέχον σχολικό έτος.
Οι βαθμολογητές επέδωσαν την  βαθμολογία του Γ4 θέματος στα τετράδια των προφορικώς εξεταζόμενων μαθητών. Συνεπώς , οι βαθμολογητές αυτοί είτε α) απδέχονται την πιθανή λύση του Γ4, στην οποία προέβησαν κάποιοι μαθητές είτε β) ακολουθώντας πειθήνια τις υποδείξεις της ΚΕΕ,  καθίστανται άκυροι  ως προς την επιστημονική τους κατάρτιση και την αξιολογική τους ικανότητα.

Δεδομένου οτι ως εκπαιδευτικός  γνωρίζω πολύ καλά οτι το β δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, εκφράζω την αισιοδοξία μου για την εξεύρεση μιας συμβιβαστικής λύσης,  προερχόμενης από την πλευρά των ίδιων των βαθμολογητών, προκειμένου  να μην αδικηθούν τα παιδιά τα οποία δεν έλυσαν το Γ4, όχι όμως κερδίζοντας μόρια εις βάρος όσων, έστω και εν μέρει έλυσαν το Γ4.

Και προς Θεού, όχι άλλες σπαδμωδικές ενέργειες, όπως ακύρωση εξετάσεων, οι οποίες ισοδυναμούν με τρομοκρατικές επιθέσεις εναντίον της ψυχραιμίας και της στοχοπροσήλωσης των υποψηφίων.

Ρόδω Πυροβολάκη
Μητέρα υποψηφίου και Εκπαιδευτικός 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου