Η ανακοίνωση που εξέδωσε η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με την οποία δήλωνε ότι συμφωνεί με
την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών μετά την 1η Ιουλίου
2010, με την προϋπόθεση να διασφαλιστεί με όρους και προϋποθέσεις η μη
είσοδος στους πίνακες γενικής αγωγής εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και
των ποικιλώνυμων πανεπιστημιακών προγραμμάτων, φαίνεται ότι προκάλεσε
την έντονη αντίδραση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής.
Συγκεκριμένα, η προσωρινή διοικούσα επιτροπή των αναπληρωτών ειδικής αγωγής εξέδωσε ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία, ζητά την αναγνώριση της προϋπηρεσίας καθενός αναπληρωτή που εργάστηκε αυτά τα χρόνια σε οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας, σε οποιαδήποτε δομή του υπουργείου Παιδείας, έχοντας ενταχθεί στους πίνακες που καταρτίζει εκείνο.
Οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής συνεχίζουν αναφέροντας: "Θέλουμε να καταστήσουμε σαφές πως και οι καθηγητές που απασχολήθηκαν ή που απασχολούνται στην ειδική αγωγή αποτελούν εκπαιδευτικούς του δημόσιου σχολείου και ως τέτοιοι δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή οποιαδήποτε σκέψη ακύρωσης της προϋπηρεσίας τους. Εργαζόμενοι με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και ανάγκες έχουν αποκτήσει εμπειρία στην εκπαίδευση μαθητών και είναι αυτονόητη η προσμέτρηση αυτής της προϋπηρεσίας τόσο στους πίνακες ειδικής αγωγής όσο και γενικής αγωγής".
Κλείνουν την ανακοίνωσή τους αναφέροντας ότι "όλοι όσοι εργαζόμαστε στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, έχοντας τελειώσει τα ίδια πανεπιστήμια, προσφέρουμε την γνώση στους μαθητές της χώρας και γι’ αυτόν τον λόγο η προϋπηρεσία όποιου εργάζεται σε δημόσιο σχολείο είναι αναφαίρετο κεκτημένο του. Ο πίνακας αναπληρωτών ειδικής αγωγής έγινε ώστε να ενταχθούν σε αυτόν οι εκπαιδευτικοί που έχουν λάβει επιπλέον επιμόρφωση και όχι για να διαχωρίσει τους μαθητές σε ειδικής και γενικής αγωγής".
Καλόγηρος Βασίλειος
Συγκεκριμένα, η προσωρινή διοικούσα επιτροπή των αναπληρωτών ειδικής αγωγής εξέδωσε ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία, ζητά την αναγνώριση της προϋπηρεσίας καθενός αναπληρωτή που εργάστηκε αυτά τα χρόνια σε οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας, σε οποιαδήποτε δομή του υπουργείου Παιδείας, έχοντας ενταχθεί στους πίνακες που καταρτίζει εκείνο.
Οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής συνεχίζουν αναφέροντας: "Θέλουμε να καταστήσουμε σαφές πως και οι καθηγητές που απασχολήθηκαν ή που απασχολούνται στην ειδική αγωγή αποτελούν εκπαιδευτικούς του δημόσιου σχολείου και ως τέτοιοι δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή οποιαδήποτε σκέψη ακύρωσης της προϋπηρεσίας τους. Εργαζόμενοι με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και ανάγκες έχουν αποκτήσει εμπειρία στην εκπαίδευση μαθητών και είναι αυτονόητη η προσμέτρηση αυτής της προϋπηρεσίας τόσο στους πίνακες ειδικής αγωγής όσο και γενικής αγωγής".
Κλείνουν την ανακοίνωσή τους αναφέροντας ότι "όλοι όσοι εργαζόμαστε στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, έχοντας τελειώσει τα ίδια πανεπιστήμια, προσφέρουμε την γνώση στους μαθητές της χώρας και γι’ αυτόν τον λόγο η προϋπηρεσία όποιου εργάζεται σε δημόσιο σχολείο είναι αναφαίρετο κεκτημένο του. Ο πίνακας αναπληρωτών ειδικής αγωγής έγινε ώστε να ενταχθούν σε αυτόν οι εκπαιδευτικοί που έχουν λάβει επιπλέον επιμόρφωση και όχι για να διαχωρίσει τους μαθητές σε ειδικής και γενικής αγωγής".
Καλόγηρος Βασίλειος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου