Η προμήθεια 1138 κινητών εργαστηρίων Πληροφορικής στα Δημοτικά Σχολεία και 1760 στο Γυμνάσια , επιλέχθηκε έναντι της προμήθειας σταθερών ηλεκτρονικών Υπολογιστών, σύμφωνα με έγγραφο του υπουργείου Παιδείας που διαβιβάστηκε στη Βουλή, διότι:
α/δίνει τη δυνατότητα να μετακινείται εξοπλισμός στη σχολή αίθουσα, σε διαφορετικές τάξεις, για οιοδήποτε μάθημα, αντί να μετακινούνται οι μαθητές στο εργαστήριο πληροφορικής
β/οι φορητοί Η/Υ απαιτούν λιγότερο χώρο και άρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις αίθουσες τμημάτων χωρίς να απαιτείται η δημιουργία ειδικής αίθουσας/εργαστηρίου
γ/με ισάξιο κόστος επένδυσης καλύπτεται μεγαλύτερος αριθμός μαθητών (ωφελούμενων)
δ/η προμήθεια «κινητών εργαστηρίων Πληροφορικής» έχει ως στόχο να χρησιμοποιηθούν τόσο αυτόνομα όσο και σε συνδυασμό με τα Διαδραστικά συστήματα, συμβάλλοντας έτσι ουσιαστικά στην εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μέσω των Η/Υ θα μπορεί να γίνει χρήση όλων των παρεχομένων ψηφιακών υπηρεσιών και του διαθέσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού.
Το υπουργείο παιδείας τονίζει στο έγγραφό τους πως «η προμήθεια «κινητών εργαστηρίων πληροφορικής» εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό για τη δημιουργία του Ψηφιακού Σχολείου.
Το υπουργείο παιδείας στο ίδιο έγγραφο σημειώνει επίσης τα εξής:
Α. Τα κινητά εργαστήρια πληροφορικής, αφορούν στην ουσία κινητές τάξεις
Β.Μια κινητή τάξη ανταποκρίνεται στις ανάγκες για χώρο και τεχνολογικά μέσα, προσφέροντας στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές τη δυνατότητα μετατροπής σε ελάχιστο χρόνο, οιασδήποτε αίθουσας σε διαδραστική πολυμεσική τάξη.
Γ.Η κινητή τάξη επιτρέπει τη χρήση υπολογιστών και αξιοποίηση νέων τεχνολογιών σε διαφορετικές τάξεις, για διαφορετικά μαθήματα, καθώς και για ποικίλες παιδαγωγικές δραστηριότητες.
Δ. τα κινητά εργαστήρια εμφανίζου πλεονεκτήματα όπως ότι είναι μεταφέρσιμα από τη μια τάξη στην άλλη, παρέχουν καλύτερη ασφάλεια αφού κλειδώνονται σε ειδικά ερμάρια και μπορούν να φυλαχθούν προστατευόμενους χώρους του σχολείου, δεν απαιτούν ειδικές αίθουσες έχοντας υπόψη τους περιορισμένους χώρους του σχολείου, ευελιξία χρήσης αφού δεν απαιτείται μετακίνηση μαθητών και μπορούν να λειτουργούν συμπληρωματικά μα τα διαδραστικά συστήματα μέσα στην τάξη.
α/δίνει τη δυνατότητα να μετακινείται εξοπλισμός στη σχολή αίθουσα, σε διαφορετικές τάξεις, για οιοδήποτε μάθημα, αντί να μετακινούνται οι μαθητές στο εργαστήριο πληροφορικής
β/οι φορητοί Η/Υ απαιτούν λιγότερο χώρο και άρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις αίθουσες τμημάτων χωρίς να απαιτείται η δημιουργία ειδικής αίθουσας/εργαστηρίου
γ/με ισάξιο κόστος επένδυσης καλύπτεται μεγαλύτερος αριθμός μαθητών (ωφελούμενων)
δ/η προμήθεια «κινητών εργαστηρίων Πληροφορικής» έχει ως στόχο να χρησιμοποιηθούν τόσο αυτόνομα όσο και σε συνδυασμό με τα Διαδραστικά συστήματα, συμβάλλοντας έτσι ουσιαστικά στην εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μέσω των Η/Υ θα μπορεί να γίνει χρήση όλων των παρεχομένων ψηφιακών υπηρεσιών και του διαθέσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού.
Το υπουργείο παιδείας τονίζει στο έγγραφό τους πως «η προμήθεια «κινητών εργαστηρίων πληροφορικής» εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό για τη δημιουργία του Ψηφιακού Σχολείου.
Το υπουργείο παιδείας στο ίδιο έγγραφο σημειώνει επίσης τα εξής:
Α. Τα κινητά εργαστήρια πληροφορικής, αφορούν στην ουσία κινητές τάξεις
Β.Μια κινητή τάξη ανταποκρίνεται στις ανάγκες για χώρο και τεχνολογικά μέσα, προσφέροντας στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές τη δυνατότητα μετατροπής σε ελάχιστο χρόνο, οιασδήποτε αίθουσας σε διαδραστική πολυμεσική τάξη.
Γ.Η κινητή τάξη επιτρέπει τη χρήση υπολογιστών και αξιοποίηση νέων τεχνολογιών σε διαφορετικές τάξεις, για διαφορετικά μαθήματα, καθώς και για ποικίλες παιδαγωγικές δραστηριότητες.
Δ. τα κινητά εργαστήρια εμφανίζου πλεονεκτήματα όπως ότι είναι μεταφέρσιμα από τη μια τάξη στην άλλη, παρέχουν καλύτερη ασφάλεια αφού κλειδώνονται σε ειδικά ερμάρια και μπορούν να φυλαχθούν προστατευόμενους χώρους του σχολείου, δεν απαιτούν ειδικές αίθουσες έχοντας υπόψη τους περιορισμένους χώρους του σχολείου, ευελιξία χρήσης αφού δεν απαιτείται μετακίνηση μαθητών και μπορούν να λειτουργούν συμπληρωματικά μα τα διαδραστικά συστήματα μέσα στην τάξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου