Την κατάταξη με τις επιδόσεις των μαθητών στην ανάγνωση, στα μαθηματικά και στις επιστήμες, σε όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ, παρουσίασε σήμερα σε έκθεσή του ο οργανισμός.
Σύμφωνα με αυτή, η Ελλάδα καταβαραθρώνεται σε σχέση με το 2009, πέφτοντας από την 25η θέση στην 42η, επιβεβαιώνοντας την αναποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού συστήματος .
Με μέσο όρο τις 500 μονάδες, η Ελλάδα συγκεντρώνει 453 μονάδες στα μαθηματικά, 477 στην Ανάγνωση-Κατανόηση και 467 στις Επιστήμες.
Κατά τη διάρκεια της μελέτης εξετάστηκαν πάνω από 510.000 μαθητές σε 65 χώρες.
Πρώτες, είναι σχεδόν σε όλους τους τομείς οι χώρες της Ασίας ξεπερνώντας κατά πολύ το μέσο όρο, αλλά και τις χώρες με τα πιο δημοφιλή εκπαιδευτικά συστήματα όπως της Αμερικής και της Μεγάλης Βρετανίας.
Συγκεκριμένα, η Σαγκάη και η Κίνα ξεπερνάει το «σκορ» των 600 μονάδων φθάνοντας στις 613 μονάδες στα μαθηματικά, 570 στην Ανάγνωση – κατανόηση και 580 στις Επιστήμες. Ακολουθούν η Σιγκαπούρη, το Χονγκ Κογκ, η Ταϊπέι και η Κορέα που κατέβηκαν στην 5η θέση ενώ ήταν πρώτη στη μέτρηση του 2009.
alfavita.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου