Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Δεύτερη αλλαγή του Σχεδίου Νόμου για το Λύκειο στη διαβούλευση

Δύο φορές αναγκάστηκε το υπουργείο Παιδείας να διορθώσει τα λάθη  «τεχνικής φύσεως», στην κυβερνητική  ιστοσελίδα, , επί του Σχεδίου Νόμου για το Νέος και Επαγγελματικό Λύκειο, όπου γίνεται η δημόσια διαβούλευση,


Τεχνικά Λάθη στο Σχέδιο Νόμου, παραλείψεις και απαιτούμενες διευκρινίσεις



Λάθος 1ο : Στην Β΄Λυκείου το άθροισμα των εβδομαδιαίων διδακτικών ωρών στα μαθήματα Γενικής Παιδείας είναι 31 και όχι 30 και άρα το γενικό άθροισμα ωρών διδασκαλίας είναι 36 και όχι 35.
(άρθρο 2, παράγραφος 2, σελίδα 3)
Λάθος 2ο : Ο Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης (Β.Π.Α.) προκύπτει από τον τύπο:
. . . 0,5 0,7 0,9
3
A. . B. ...
.... . Όμως δεν είναι σταθμισμένος1 (πρόκειται για σταθμικό μέσο και όχι για μέσο όρο).Το αποτέλεσμα είναι το εξής παράδοξο: Ο μαθητής με δυνητικό άριστα στους βαθμούς προαγωγής και απόλυσης (20) να έχει Β.Π.Α 14.
(άρθρο 4, παράγραφος 4,σελίδα 9)
Λάθος 3ο : Για την Εισαγωγή στα ΑΕΙ/ΤΕΙ:
• Αν Β.Π.Α.>Μ.Ο των γραπτώς πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, τότε ο 5ος
βαθμός προκύπτει . . . . 0,5 . 0,7 . 0,9 0,7 .
M O......... .Υπάρχει και πάλι
πρόβλημα στάθμισης.
• Αν ο Β.Π.Α<Μ.Ο των γραπτώς πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων τότε ο 5ος
βαθμός προκύπτει . . . ( 1) 0,5 ( 1) 0,7 ( 1) 0,9
A... B .......... Εξακολουθεί να υπάρχει πρόβλημα στάθμισης
(άρθρο 4,παράγραφος 4, σελίδα 9)
Λάθος 4ο : Για την απόλυση του μαθητή από την Γ΄τάξη απαιτείται τουλάχιστον 10 Μ.Ο. όλων των μαθημάτων και 10 στα νέα Ελληνικά και τα Μαθηματικά. Τα μαθηματικά όμως, σύμφωνα με το σχέδιο, δεν διδάσκονται ως μάθημα Γενικής Παιδείας και άρα οι επιλέγοντες την 1η Ομάδα Προσανατολισμού μαθημάτων δεν εξετάζονται στα μαθηματικά.
(άρθρο 3, παράγραφος 5,σελίδα 7)
1 Για να είναι σταθμισμένος θα πρέπει ή ο παρονομαστής να είναι 2,1 (0,5+0,7+0,9) ή οι συντελεστές του αριθμητή να αθροίζουν 3 ή τέλος το άθροισμα των συντελεστών του αριθμητή να είναι ίσο με τον παρονομαστή.
Παράλειψη : Αν ο Β.Π.Α=M.O των γραπτώς πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων;
Διευκρινίσεις:
1. Σε τι συνίσταται ο βαθμός πρόσβασης ; (καθορισμός μαθημάτων βαρύτητας).
2. Η Επιλογή από την Τράπεζα θεμάτων του 50% θα είναι κοινή για όλα τα σχολεία της
Χώρας,της Περιφέρειας, του Νομού, του κάθε Σχολείου;
Ποια είναι η διαδικασία της κλήρωσης των θεμάτων από την Τράπεζα θεμάτων;
Πως διασφαλίζεται η διαφάνεια ότι δεν θα είναι επιλογή του διδάσκοντα από την Τράπεζα θεμάτων και θα είναι με κλήρωση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου