Πολλά είναι τα αυτογκόλ της κυβέρνησης το τελευταίο διάστημα, σε σημείο που προκαλούν εκνευρισμό στο Μέγαρο Μαξίμου.
Σε μια χρονική περίοδο που η κυβέρνηση προσπαθεί να ανεβάσει στροφές και να δείξει ότι παράγει έργο, υπάρχουν πολλές αρνητικές κινήσεις υπουργών που θολώνουν το κυβερνητικό μήνυμα.
Η πιο ηχηρή κίνηση της τελευταίας περιόδου ήταν η ανακίνηση του θέματος των πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας, που ευτυχώς με την παρέμβαση Αντώνη Σαμαρά, έκλεισε.
Και να ήταν μόνο αυτή; Για παράδειγμα προχθές, μάθαμε ότι τα Σούπερ Μάρκετ θα πωλούν ληγμένα τρόφιμα. Αλήθεια ο διορισμένος ( δεν είναι καν βουλευτής, αλλά τυγχάνει πρωτοφανούς ασυλίας) υφυπουργός Ανάπτυξης, αρμόδιος για το εμπόριο, Θανάσης Σκορδάς, θα τα έτρωγε;
Είχε προηγηθεί το σεισμόσημο του Γιάννη Μανιάτη, που το πήρε πίσω κακήν κακώς. Προχθές ακούσαμε τον υπουργό Υγείας Αδωνι Γεωργιάδη να μιλάει με πεζοδρομιακό ύφος (χωρίς να διαφωνούμε με την ουσία τον όσων είπε) σε απεργό, λέγοντάς της, «εάν είχες απολυθεί θα δεις τι εστί βερίκοκο». Και δίκιο να έχει, που έχει, οφείλουν όσοι εκφέρουν δημόσιο λόγο, να είναι πιο προσεκτικοί.
Άλλοι, όπως ο Πάνος Παναγιωτόπουλος, ονειρεύονται να αναλάβουμε τους αγώνες του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου (Εuro) του 2020.
Τα παραδείγματα πολλά. Ταυτόχρονα υπάρχουν αποφάσεις θετικές που λόγω της έλλειψης κεντρικής επικοινωνιακής στρατηγικής πηγαίνουν στα…αζήτητα. Θα αναφέρω δυο χαρακτηριστικές κινήσεις που έγιναν πριν δυο μέρες: η μια αφορούσε την απόφαση να γίνουν δεκτά όλα τα παιδιά στους βρεφονηπιακούς σταθμούς και η άλλη είχε σχέση με τις πεντάμηνες συμβάσεις σε 50.000 ανέργους. Δυο πολύ καλές ειδήσεις, δεν έτυχαν της προβολής που έπρεπε…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου