Νόμιμο κρίθηκε από τοΣυμβούλιο της Επικρατείας το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά στη Γνωμοδότηση καταγράφονται 67 παρατηρήσεις που αναφέρονται σε κενά , παραλήψεις διατάξεις που έρχονται σε αντίθεση κλπ
Το ανώτατος δικαστήριο κάνει παρατηρήσεις όπως:
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ: στο καθεστώς αξιολόγησης των υπευθύνων των «Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων»,οι υπεύθυνοι των σταθμών αυτών μπορεί να είναι μόνο εκπαιδευτικοί.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ: «Θα προκαλέσει σοβαρές δυσκολίες κατά την εφαρμογή του το σύστημα αξιολόγησης των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης.Να αλλάξει η διατύπωση της σχετικής παραγράφου του άρθρου 2 του διατάγματος».
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ: Εδώ γίνονται παρατηρήσεις τεχνικής φύσεως. Στο άρθρο 3 που ορίζει τα κριτήρια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που κατέχουν θέσεις ευθύνης, υπογραμμίζεται ότι γίνεται αναφορά σε ανύπαρκτη αρίθμηση παραγράφων. Επίσης στο άρθρο 15 γίνεται αναφορά σε 11 παραγράφους, αλλά στο κείμενο υπάρχουν μόνο πέντε.
ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: Στο άρθρο 3 οι δικαστές διαπιστώνουν αντιθέσεις ως προς την αξιολόγηση τω ν Διευθυντών των σχολικών Μονάδων
ΜΗ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ: Στο άρθρο 10 του Π.Δ. διαπιστώνεται να μην υπάρχει κύρια πρόταση με αποτέλεσμα η ρύθμιση να μην είναι κατανοητή.
Επίσης το Συμβούλιο της Επικρατείας ζητά από το υπουργείο Παιδείας να επανεξετάσει και να διατυπώσεις κάποιες προτάσεις με τρόπο απλούστερο.
Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο Προεδρικό Διάταγμα κατατέθηκε δύο φορές στο ΣτΕ για να εκδοθεί η σχετική γνωμοδότηση . Τη δεύτερη φορά κρίθηκε μη νόμιμο (Διαβάστε εδώ) , επειδή έπρεπε να είχε εκδοθεί μέχρι τη 10η Μαρτίου 2013, όπως προβλεπόταν από τη σχετική νομοθεσία, κάτι όμως που δεν είχε γίνει.
Έτσι το υπουργείο Παιδείας , πριν το επανακαταθέσει για δεύτερη φορά αναγκάστηκε να καταθέσει τροπολογία στη Βουλή (νόμος 4186 /2013-Δείτε εδώ το νόμο) με την οποία παρατάθηκε κατά οκτώ μήνες ο προβλεπόμενος χρόνος έκδοσής του.
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Το υπουργείο Παιδείας αναμένεται να αποστείλει το Προεδρικό Διάταγμα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για υπογραφή, μετά την προσαρμογή που θα κάνει , βάσει των παρατηρήσεων του ΣτΕ.
Το ανώτατος δικαστήριο κάνει παρατηρήσεις όπως:
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ: στο καθεστώς αξιολόγησης των υπευθύνων των «Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων»,οι υπεύθυνοι των σταθμών αυτών μπορεί να είναι μόνο εκπαιδευτικοί.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ: «Θα προκαλέσει σοβαρές δυσκολίες κατά την εφαρμογή του το σύστημα αξιολόγησης των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης.Να αλλάξει η διατύπωση της σχετικής παραγράφου του άρθρου 2 του διατάγματος».
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ: Εδώ γίνονται παρατηρήσεις τεχνικής φύσεως. Στο άρθρο 3 που ορίζει τα κριτήρια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που κατέχουν θέσεις ευθύνης, υπογραμμίζεται ότι γίνεται αναφορά σε ανύπαρκτη αρίθμηση παραγράφων. Επίσης στο άρθρο 15 γίνεται αναφορά σε 11 παραγράφους, αλλά στο κείμενο υπάρχουν μόνο πέντε.
ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: Στο άρθρο 3 οι δικαστές διαπιστώνουν αντιθέσεις ως προς την αξιολόγηση τω ν Διευθυντών των σχολικών Μονάδων
ΜΗ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ: Στο άρθρο 10 του Π.Δ. διαπιστώνεται να μην υπάρχει κύρια πρόταση με αποτέλεσμα η ρύθμιση να μην είναι κατανοητή.
Επίσης το Συμβούλιο της Επικρατείας ζητά από το υπουργείο Παιδείας να επανεξετάσει και να διατυπώσεις κάποιες προτάσεις με τρόπο απλούστερο.
Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο Προεδρικό Διάταγμα κατατέθηκε δύο φορές στο ΣτΕ για να εκδοθεί η σχετική γνωμοδότηση . Τη δεύτερη φορά κρίθηκε μη νόμιμο (Διαβάστε εδώ) , επειδή έπρεπε να είχε εκδοθεί μέχρι τη 10η Μαρτίου 2013, όπως προβλεπόταν από τη σχετική νομοθεσία, κάτι όμως που δεν είχε γίνει.
Έτσι το υπουργείο Παιδείας , πριν το επανακαταθέσει για δεύτερη φορά αναγκάστηκε να καταθέσει τροπολογία στη Βουλή (νόμος 4186 /2013-Δείτε εδώ το νόμο) με την οποία παρατάθηκε κατά οκτώ μήνες ο προβλεπόμενος χρόνος έκδοσής του.
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Το υπουργείο Παιδείας αναμένεται να αποστείλει το Προεδρικό Διάταγμα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για υπογραφή, μετά την προσαρμογή που θα κάνει , βάσει των παρατηρήσεων του ΣτΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου