Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Οι δύο βασικοί άξονες του σχεδίου κάλυψης των κενών στα σχολεία

Μεγάλος αριθμός προσλήψεων αναπληρωτών στις περιοχές όπου δεν θα γίνουν μεταθέσεις–αποσπάσεις, και μετακινήσεις εκπαιδευτικών από τις περιοχές όπου παρατηρείται επάρκεια ή πλεόνασμα ειδικοτήτων ή προσωπικού.
Αυτοί είναι οι δύο βασικοί άξονες του σχεδίου κάλυψης των κενών στα σχολεία που ετοιμάζει πυρετωδώς το υπουργείο Παιδείας για την ερχόμενη χρονιά.
Φέτος, σύμφωνα με δημοσίευμα της Άννας Ανδριτσάκη στην Εφημερίδα των Συντακτών
, οι συνταξιοδοτήσεις είναι οι λιγότερες των τελευταίων ετών, επισημαίνουν στελέχη του υπουργείου, για να παραπέμψουν στις αντιστοίχως λιγότερες μεταθέσεις και αποσπάσεις που θα γίνουν, μιλώντας, μάλιστα, για ρεκόρ μείωσης αυτών των υπηρεσιακών μεταβολών.
Κύρια συνέπεια, όπως συμπληρώνουν, η τοποθέτηση σημαντικού αριθμού αναπληρωτών σε νησιωτικές και δυσπρόσιτες περιοχές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτές είναι οι περιοχές με πάγια κενά, όπως Κρήτη, Ν. Αιγαίο, Β. Αιγαίο και αρκετές δυσπρόσιτες.
Αντιθέτως, σε περιοχές όπου παρατηρείται επάρκεια ή πλεόνασμα τόσο σε προσωπικό όσο και σε ειδικότητες θα ισχύσει η γνωστή λύση των μετακινήσεων εντός νομού.
Οι περιοχές στις οποίες αναμένεται να εφαρμοστεί σε μεγαλύτερη κλίμακα έναντι άλλων είναι η Αττική, ο νομός Θεσσαλονίκης, οι νομοί της Θεσσαλίας κ.ά.
Ενίσχυση ειδικοτήτων
Την ίδια στιγμή, το υπουργείο διαβεβαιώνει πως δεν θα γίνει καμία αύξηση ωραρίου, ενώ ο αριθμός των αναπληρωτών που θα προσληφθούν θα είναι κοντά στον περσινό, θέλοντας έτσι να καθησυχάσει τους φόβους για δραστικές περικοπές, χωρίς όμως να αποκλείει τις μειώσεις οι οποίες φαντάζουν αναπόφευκτες μπροστά σε όλο το πλέγμα των αλλαγών (μείωση ωρολόγιου προγράμματος, άνοιγμα αναθέσεων κ.ά.).
Ο ίδιος ο υπουργός Παιδείας έχει διαβεβαιώσει ότι θα προσληφθούν και φέτος χιλιάδες αναπληρωτές.
Το σίγουρο είναι πως όλες οι ενέργειες θα είναι στοχευμένες και σε συνδυασμό με τον κανόνα λιγότερες μεταθέσεις και αποσπάσεις - μέγιστη δυνατή αξιοποίηση ειδικοτήτων και προσωπικού.
alfavita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου