Το Δίκτυο «Ευρυδίκη» απέστειλε προς τις Διευθύνσεις τη μελέτη στην αγγλική γλώσσα: “Grade Retention during Compulsory Education in Europe: Regulations and Statistics” (2011).ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ
Η μελέτη εστιάζει στη συγκριτική ανάλυση της πρακτικής επανάληψης τάξης, όπως αυτή εφαρμόζεται στις διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, υπό το πρίσμα διαφορετικών κανονιστικών ρυθμίσεων και μεθόδων.
Η συγκεκριμένη μελέτη εκπονήθηκε κατ’ εντολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και καλύπτει 31 χώρες (όλες τις χώρες της Ε.Ε., Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Νορβηγία και Τουρκία). Μεταξύ των κυριότερων ευρημάτων, αναφέρονται τα κάτωθι:
• Οι μαθητές συνήθως χρειάζεται να επαναλάβουν την τάξη, σε χώρες όπου η βασική προϋπόθεση εισαγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση αποτελεί το επίπεδο ωριμότητας και ανάπτυξης του παιδιού
• Η έλλειψη επαρκούς προόδου είναι η πιο συχνά αναφερόμενη αιτία στους κανονισμούς σε σχέση με τη λήψη απόφασης για επανάληψη τάξης
• Στις περισσότερες χώρες, βαρύνουσα σημασία στη διαδικασία λήψης απόφασης έχει περισσότερο η γνώμη των εκπαιδευτικών. Η γνώμη των γονιών παίζει δευτερεύοντα ρόλο
• Παρά την ύπαρξη παρεμφερών νομοθετικών ρυθμίσεων, τα ποσοστά επανάληψης της τάξης ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών. Σε χώρες με υψηλά ποσοστά, η άποψη ότι η επανάληψη της τάξης είναι ευεργετική για τους μαθητές εξακολουθεί να είναι διαδεδομένη στην εκπαιδευτική κοινότητα.
esos.gr
Η μελέτη εστιάζει στη συγκριτική ανάλυση της πρακτικής επανάληψης τάξης, όπως αυτή εφαρμόζεται στις διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, υπό το πρίσμα διαφορετικών κανονιστικών ρυθμίσεων και μεθόδων.
Η συγκεκριμένη μελέτη εκπονήθηκε κατ’ εντολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και καλύπτει 31 χώρες (όλες τις χώρες της Ε.Ε., Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Νορβηγία και Τουρκία). Μεταξύ των κυριότερων ευρημάτων, αναφέρονται τα κάτωθι:
• Οι μαθητές συνήθως χρειάζεται να επαναλάβουν την τάξη, σε χώρες όπου η βασική προϋπόθεση εισαγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση αποτελεί το επίπεδο ωριμότητας και ανάπτυξης του παιδιού
• Η έλλειψη επαρκούς προόδου είναι η πιο συχνά αναφερόμενη αιτία στους κανονισμούς σε σχέση με τη λήψη απόφασης για επανάληψη τάξης
• Στις περισσότερες χώρες, βαρύνουσα σημασία στη διαδικασία λήψης απόφασης έχει περισσότερο η γνώμη των εκπαιδευτικών. Η γνώμη των γονιών παίζει δευτερεύοντα ρόλο
• Παρά την ύπαρξη παρεμφερών νομοθετικών ρυθμίσεων, τα ποσοστά επανάληψης της τάξης ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών. Σε χώρες με υψηλά ποσοστά, η άποψη ότι η επανάληψη της τάξης είναι ευεργετική για τους μαθητές εξακολουθεί να είναι διαδεδομένη στην εκπαιδευτική κοινότητα.
esos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου