Παράλληλα με τη διεξαγωγή του Εθνικού Διαλόγου η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα πρέπει να καταρτίσει τα απαραίτητα νομοσχέδια , προκειμένου να ανταποκριθεί στις δεσμεύσεις προς τους θεσμούς (τρόικα) για την παιδεία, που ψηφίστηκαν στη Βουλή.
ΠΡΩΤΟΝ
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, σε συνεργασία με τον ΟΟΣΑ και την Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων, θα πρέπει έως τον Απρίλιο του 2016, να αξιολογήσουν του ελληνικό εκπαιδευτικό σήστημα που εκπόνησε ο ΟΟΣΑ το 2011 .
ΔΕΥΤΕΡΟΝ
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, θα πρέπει μετά τα αποτελέσματα του Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία να εκδόσει νομοσχέδια ή ένα πολυονομοσχέδιο έως τον Μάιο του 2016.
ΤΡΙΤΟΝ
Τα ονομοσχέδια ή το πολυνομοσχέδΙο θα πρέπει να ψηφιστεί από την ολομέλεια της Βουλής έως τον Ιούλιο του 2016.
ΤΕΤΑΡΤΟΝ
Τα ψηφισθέντα νέα μέτρα θα τεθούν σε ισχύ από το νέο σχολικό και ακαδημαϊκό έτος 2016-2017.
ΠΕΜΠΤΟΝ
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, θα πρέπει να ευθυγραμμίσουν τον αριθμό διδακτικών ωρών ανά μέλος του προσωπικού, καθώς και την αναλογία μαθητών ανά τάξη και ανά εκπαιδευτικό, με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ, το αργότερο έως τον Ιούνιο του 2018.
Αυτό, θεωρείται βέβαιο ότι θα επιφέρει νέο “χάρτη” σχολικών μονάδων, από τις νέες συγχωνεύσεις τάξεων και σχολείων σε όλη την Ελλάδα.
ΕΚΤΟΝ
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, θα πρέπει μέχρι το Μάιο να ετοιμάσει το νέο πλαίσιο αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων το οποίο, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις, θα συνάδει με το γενικό σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης.
Το ίδιο σύστημα αξιολόγησης θα αφορά και τα ιδιωτικά σχολεία.
http://www.esos.gr/arthra/41996/trehoyn-oi-prothesmies-gia-axiologisi-ekpaideytikon-orarioneo-sholeio-aei-idiotiki
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου