Εκλογές Αιρετών ΚΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΔΕ
Συνάδελφοι,
Η πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας, με την έναρξη του σχολικού έτους, προχώρησε σε μια σειρά αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων, δημιουργώντας ένα θολό τοπίο στην εκπαίδευση, υπονομεύοντας την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο και δημιουργώντας ένα δικαιολογημένο κλίμα ανησυχίας στους εκπαιδευτικούς.
Συγκεκριμένα:
• Για άλλη μια φορά είχαμε μηδενικούς διορισμούς, παρά τα μεγάλα κενά που υπάρχουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
• Στη διαδικασία των μεταθέσεων ικανοποίησε πολύ μικρό ποσοστό των αιτούντων συναδέλφων,
εγκλωβίζοντάς τους για άλλη μια φορά μακριά από τον τόπο συμφερόντων τους. Και αυτό παρά τις εκπαιδευτικές ανάγκες και μη λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχείς οικονομικές περικοπές, γεγονός που καθιστά απαγορευτική τη διατήρηση δύο κατοικιών.
• Προχώρησε σε απαράδεκτες περικοπές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου, με καθαρά δημοσιονομική στόχευση.
• Κατάργησε τη μείωση του διδακτικού ωραρίου για τους Υπεύθυνους Εργαστηρίων Φυσικής και Πληροφορικής, καθιστώντας τη λειτουργία των εν λόγω Εργαστηρίων προβληματική.
• Με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα στα ΕΠΑΛ δημιούργησε εκατοντάδες τεχνητές υπεραριθμίες.
• Προχώρησε σε καταργήσεις τομέων και ειδικοτήτων και ακολούθησε απαράδεκτη περιοριστική πολιτική, καταργώντας τα ολιγομελή τμήματα στα ΕΠΑΛ.
• Την ίδια πολιτική ακολούθησε στο Γενικό Λύκειο στις Ομάδες Προσανατολισμού, υποχρεώνοντας αρκετούς μαθητές να αλλάξουν σχολείο, γιατί δεν υπήρχε η Ομάδα Προσανατολισμού που επιθυμούσαν.
• Κατάργησε το μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας (Project) στα Γυμνάσια και την υποστήριξη της από καθηγητές Πληροφορικής στα Λύκεια
• Επέβαλλε στους Διευθυντές των σχολείων να προχωρήσουν στην ανάθεση μαθημάτων, παρά το ότι το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο και οι κείμενες διατάξεις ρητά αναφέρουν ότι ο Σύλλογος Διδασκόντων είναι υπεύθυνος για την ανάθεση μαθημάτων. Μετά την διαμαρτυρία της ΟΛΜΕ η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας υπαναχώρησε, υποχρέωσε όμως του Συλλόγους να προχωρήσουν στην ανωτέρω διαδικασία, επιβάλλοντας ασφυκτικά πλαίσια και πριν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια συνεδριάσουν και τοποθετήσουν τους προς διάθεση συναδέλφους.
• Υποβάθμισε τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών, καταργώντας τη ρύθμιση που προέβλεπε τη διαίρεση των τμημάτων στο Γυμνάσιο σε «αρχάριους» και «προχωρημένους» για τα σχολεία που έχουν μονό αριθμό τμημάτων. Η διάκριση αυτή μεταξύ των μαθητών είναι απαράδεκτη.
• Απαξίωσε το μάθημα των Θρησκευτικών.
• Επέβαλλε μια απαράδεκτη διάκριση μεταξύ των μαθημάτων.
• Επιβάλλει την υποχρεωτική μετακίνηση καθηγητών εντός Περιφέρειας και παρά την κατηγορηματική διαφωνία της Ομοσπονδίας. Ο Υπουργός προανήγγειλε ότι το απαράδεκτο αυτό μέτρο θα εφαρμοστεί σίγουρα στις Περιφέρειες Αττικής και Θεσσαλίας.
• Αδιαφορεί για τις υποστηρικτικές δομές της εκπαίδευσης (Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη στα Λύκεια και Ενισχυτική Διδασκαλία για τα Γυμνάσια).
Συνάδελφοι,
Είναι πλέον πασιφανές ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ακολουθεί μια σκληρή περιοριστική πολιτική. Είναι μια πολιτική που αδιαφορεί για τις ανάγκες μαθητών και καθηγητών και βρίσκεται μακριά από οποιαδήποτε παιδαγωγική προσέγγιση για το δημόσιο σχολείο.
Ο κλάδος των καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με το αίσθημα ευθύνης που διαχρονικά τον διακρίνει, οφείλει να αντιδράσει δυναμικά στην εφαρμοζόμενη πολιτική. Όχι μόνο γιατί θίγει βάναυσα τις εργασιακές μας σχέσεις και καλεί τους εκπαιδευτικούς να εργαστούν κάτω από ασφυκτικές πιέσεις. Αλλά πρωτίστως, επειδή υπονομεύεται η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, κάθε Λειτουργός της Παιδείας οφείλει να διαμαρτυρηθεί, υπερασπιζόμενος τα δικαιώματα των μαθητών του.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ πραγματοποιεί με εξαιρετική συνέπεια το σχέδιο της για τη διάλυση της Δημόσιας Τεχνικής-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και την τελική εκπαραθύρωση της σε μεταλυκειακό επίπεδο. Ο Υπουργός Παιδείας με το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών επέφερε το πρώτο πλήγμα, υποβαθμίζοντας το επίπεδο των παρεχόμενων τεχνικών γνώσεων στο ΕΠΑΛ και δημιουργώντας τεχνητές υπεραριθμίες στους εκπαιδευτικούς, εξ' αιτίας της μείωσης των τεχνικών μαθημάτων.
Η αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υπουργού Παιδείας συνεχίστηκε με την δραστική μείωση των ολιγομελών τμημάτων στους τομείς στη Β' Λυκείου, αλλά και στις ειδικότητες στη Γ' Λυκείου. Ειδικά για τη Β' Λυκείου, εκατοντάδες μαθητές θα υποχρεωθούν, είτε να αλλάξουν ειδικότητα, είτε να μετακινηθούν σε άλλο σχολείο. Εμείς γνωρίζαμε ότι η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι ένα ακραίο διοικητικό μέτρο, το οποίο έπαιρνε ο Σύλλογος Διδασκόντων, για να τιμωρήσει μαθητές με συνεχή παραβατική συμπεριφορά. Χρειάστηκε να έρθει η κυβέρνηση της «δεύτερη φορά Αριστεράς» για να διαπιστώσουμε ότι η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για κάποιους μαθητές μπορεί να γίνει και για οικονομικούς λόγους.
Η παράταξη της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε έχει εδώ και πολύ καιρό επισημάνει ότι τελικός στόχος του Υπουργού Παιδείας είναι η κατάργηση της Τεχνικής-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και η υπαγωγή της σε άτυπες δομές μεταλυκειακού επιπέδου. Η ιδεοληπτική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ σε βάρος της Τεχνικής Εκπαίδευσης αποτυπώθηκε ξεκάθαρα με το πόρισμα της Επιτροπής Λιάκου, η οποία προβλέπει τετραετές Γυμνάσιο και διετές Λύκειο. Είναι προφανές ότι δε μπορεί να δοθεί ούτε η στοιχειώδης Τεχνική Εκπαίδευση στους μαθητές εντός δύο σχολικών ετών. Άλλωστε και με το σύστημα που εισήγαγε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ τη φετινή σχολική χρονιά, εκφράζονται σοβαρές επιφυλάξεις για το εάν και πόσο είναι δυνατόν να προσφερθεί ολοκληρωμένη Τεχνική Εκπαίδευση, τουλάχιστον σε κάποιες ειδικότητες. Η τοποθέτηση του Υπουργού Παιδείας ότι δε μπορεί αυτή τη στιγμή να εφαρμοστεί το τετραετές Γυμνάσιο και το διετές Λύκειο, καθόλου δεν πρέπει να εφησυχάζει το χώρο της Τεχνικής Εκπαίδευσης. Το εκπαιδευτικό σύστημα ξηλώνεται μεθοδικά, βήμα-βήμα.
Κρυφά αλλά μεθοδικά ετοιμάζεται το περιβόητο Ενιαίο Δωδεκάχρονο Σχολείο, μία ιδεοληπτική αντίληψη του ΣΥΡΙΖΑ και των ΣΥΝΕΚ, που προβλέπει επιφανειακές και αποσπασματικές τεχνικές γνώσεις και μεταθέτει την κυρίως εκπαίδευση σε μεταλυκειακό επίπεδο. Αυτή είναι και η θέση και των άλλων Αριστερών Δυνάμεων, ΠΑΜΕ και Παρεμβάσεις.
Η παράταξη της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε είναι η μοναδική συνδικαλιστική παράταξη, που πιστεύει στην ύπαρξη δύο πυλώνων στην Ανώτερη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Εμείς δε θεωρούμε ότι το ΕΠΑΛ είναι apriori ένα υποβαθμισμένο σχολείο, το οποίο πρέπει να καταργηθεί. Πιστεύουμε σε ένα αναβαθμισμένο Τεχνικό Σχολείο, το οποίο θα προσφέρει πλήρη τεχνική εκπαίδευση και αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Άλλωστε πουθενά στον κόσμο δεν εφαρμόζεται το συγκεκριμένο μοντέλο, που ιδεοληπτικά στηρίζει η κυβέρνηση και η κυβερνητική παράταξη.
Καλούμε τους συναδέλφους της Τεχνικής Εκπαίδευσης να αντισταθούν στις μεθοδεύσεις του Υπουργού Παιδείας και της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, που διαλύουν την Τεχνική Εκπαίδευση και περιθωριοποιούν χιλιάδες μαθητές.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ υποβαθμίζει συνειδητά την εκπαίδευση στο Γυμνάσιο.
Συγκεκριμένα:
• Κατηγοριοποιεί τα μαθήματα σε πρωτεύοντα και δευτερεύοντα. Τα πρώτα θα εξετάζονται στο τέλος του σχολικού έτους, ενώ τα δεύτερα όχι. Είναι αυτονόητο ότι αργά ή γρήγορα οι μαθητές θα στρέψουν την προσοχή τους στα πρώτα και θα αδιαφορήσουν για τα υπόλοιπα.
• Αφού με την απαράδεκτη περικοπή ωραρίου στο Γυμνάσιο δημιούργησε εκατοντάδες πλασματικές υπεραριθμίες, καλεί τους συναδέλφους, με την υιοθέτηση της τρίτης ανάθεσης να διδάξουν αντικείμενα εκτός ειδικότητας για συμπλήρωση του διδακτικού ωραρίου. Και κατά δήλωση τους η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που έχει ανασταλεί, επανακάμπτει αλά ΣΥΡΙΖΑ.
• Υποβαθμίζει την αξία της πρακτικής άσκησης, δυσχεραίνοντας το έργο των Υπευθύνων εργαστηρίων Πληροφορικής και Φυσικών επιστημών.
• Προωθεί την εφαρμογή τετραετούς Γυμνασίου, το οποίο θα προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στην εκπαίδευση, επαναχωροθέτηση σχολικών κτηρίων, συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, με άμεση επίπτωση την απώλεια εκατοντάδων οργανικών θέσεων.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Προωθείται η εφαρμογή διετούς Λυκείου με καταστροφικές συνέπειες για καθηγητές και μαθητές.
Συγκεκριμένα:
• Οι μαθητές κατηγοριοποιούνται σε δύο κατηγορίες, ανάλογα με το εάν θα ακολουθήσουν τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, ή τα μαθήματα γενικών γνώσεων. Όσοι ακολουθήσουν τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας οδηγούνται σε σκληρές εξετάσεις για την απόκτηση Εθνικού Απολυτηρίου. Οι κάτοχοι του Εθνικού Απολυτηρίου εισάγονται με το βαθμό τους και πρόσθετα κριτήρια στα ΑΕΙ μεγάλης ζήτησης. Οι υπόλοιποι παίρνουν πιστοποιητικό παρακολούθησης με αμφίβολη αξία και μέγιστο όφελος την εισαγωγή σε Σχολές χαμηλής ζήτησης, δηλαδή σε Σχολές που ούτως ή άλλως δεν καλύπτουν τον αριθμό εισακτέων.
• Μετά την χαλαρότητα που θα επικρατεί στο Γυμνάσιο, επιβάλλεται μία άκρατη εντατικοποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο Λύκειο, με δυσμενείς επιπτώσεις για μαθητές και καθηγητές.
• Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις όχι μόνο δεν καταργούνται, αλλά συνδέονται και με την απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου. Τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας εξετάζονται με ανάλογο τρόπο με αυτόν των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Υπάρχει όμως η δυσμενής εξέλιξη ότι η αποτυχία σε αυτές τις εξετάσεις σημαίνει και αποτυχία απόκτησης Εθνικού Απολυτηρίου.
Συνάδελφοι,
Με αίσθημα ευθύνης η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε ζητά τη στήριξη σας, για να μην περάσει η
αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης.
Αγωνιζόμαστε και απαιτούμε:
• Μέτρα οικονομικής ανακούφισης των εκπαιδευτικών - Εκπαιδευτικό Μισθολόγιο
• Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ κατάργησε θεμελιωμένα συνταξιοδοτικά δικαιώματα. Να αναγνωριστεί η ιδιαιτερότητα του εκπαιδευτικού έργου. Σύνταξη στα 35 χρόνια εργασίας χωρίς όριο ηλικίας.
• Επαναφορά του Διδακτικού ωραρίου στο προ του 2013 επίπεδο.
• Κάλυψη των κενών με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών με βασικό κριτήριο την προϋπηρεσία.
• Αναβάθμιση της Τεχνικής-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και ένταξη όλων των τεχνικών εκπαιδευτικών δομών των άλλων Υπουργείων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση του Υπουργείου Παιδείας.
• Να μην περάσει η Τεχνική Εκπαίδευση σε μεταλυκειακό επίπεδο.
• Σύγχρονα Αναλυτικά Προγράμματα που να υπακούν στις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας και όχι στις ιδεοληψίες της κυβέρνησης.
• Αναβάθμιση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης με την εφαρμογή επιλεγομένων μαθημάτων στο Γυμνάσιο μετά το βασικό κορμό.
• Να σταματήσει η απαξίωση του μαθήματος των Θρησκευτικών.
• Ετήσια επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.
• Αναγνώριση της προϋπηρεσίας εκτός Δημοσίου
• Ίδρυση Σχολής Στελεχών για την Εκπαίδευση και εισαγωγή κατόπιν γραπτών εξετάσεων. Αξιοκρατική επιλογή Στελεχών της Εκπαίδευσης.
• Να σταματήσει η υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής.
•
ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ
ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε.
Υποψήφιοι για το ΚΥΣΔΕ τησ Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε.
Αγγελοσόπουλος
|
Ιωάννης
|
ΠΕ01
|
5ο ΓΥΜΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
|
Ανδρινόπουλος
|
Γεώργιος
|
ΠΕ19
|
1ο ΓΥΜΝ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
|
Ανδρίτσος
|
Αθανάσιος
|
ΠΕ04.01
|
2ο ΓΕΛ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
|
Βαζιτάρης
|
Βασίλειος
|
ΠΕ20
|
ΕΠΑΛ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ
|
Βαϊτσίδης
|
Χρήστος
|
ΠΕ19
|
ΕΣΠ ΕΠΑΛ ΕΥΟΣΜΟΥ
|
Βάρδιας
|
Ευστάθιος
|
ΠΕ04.01
|
2ο ΓΥΜΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
|
Βαρελτζής
|
Απόστολος
|
ΠΕ19
|
ΓΕΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
|
Βασιλάτος
|
Παύλος
|
ΠΕ03
|
1ο ΓΕΛ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ
|
Βασιλείου
|
Παύλος
|
ΠΕ03
|
ΓΕΛ ΔΙΑΣΕΛΛΟΥ ΑΡΤΑΣ
|
Βιζολίδης
|
Ανδρέας
|
ΠΕ01
|
ΓΥΜΝ ΑΓ.ΜΥΡΩΝΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
|
Βογιατζής
|
Κωνσταντίνος
|
ΠΕ11
|
ΕΠΑΛ ΣΑΜΟΥ
|
Γαζανός
|
Ιωάννης
|
ΠΕ02
|
ΓΥΜΝ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
|
Γερακόπουλος
|
Χρήστος
|
ΠΕ04.04
|
2ο ΓΕΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
|
Γιαννουλή
|
Μαρία
|
ΠΕ05
|
ΠΥΣΔΕ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
|
Γώγουλος
|
Πέτρος
|
ΠΕ03
|
1ο ΓΥΜΝ ΛΑΜΙΑΣ
|
Δαγκλής
|
Χρήστος
|
ΠΕ19
|
ΕΠΑΛ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ
|
Δάφος
|
Δημήτριος
|
ΠΕ03
|
2ο ΓΕΛ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
|
Δεληγιάννη
|
Ευαγγελία
|
ΠΕ02
|
49ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ
|
Διακίδη-Κώστα
|
Αικατερίνη
|
ΠΕ04.04
|
ΓΕΛ ΑΦΑΝΤΟΥ ΡΟΔΟΥ
|
Δούνας
|
Κωνσταντίνος
|
ΠΕ17.03
|
1ο ΕΠΑΛ ΧΑΛΚΙΔΟΣ
|
Θανογιάννης
|
Νικόλαος
|
ΠΕ03
|
ΕΣΠ. ΓΥΜΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
|
Θεοδοσιάδης
|
Ιωάννης
|
ΠΕ02
|
4ο ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
|
Καϊοπούλου
|
Γραμμάτα - Ματούλα
|
ΠΕ18.02
|
2ο ΕΠΑΛ ΚΟΜΟΤΗΝΗ
|
Καμπέρης
|
Κωνσταντίνος
|
ΠΕ11
|
10ο ΓΥΜΝ ΙΩΑΝΙΝΩΝ
|
Κάππος
|
Κωνσταντίνος
|
ΠΕ01
|
ΓΕΛ ΔΟΞΑΤΟΥ ΔΡΑΜΑΣ
|
Καραμανίδου
|
Σοφία
|
ΠΕ04.01
|
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
|
Καρλαύτης
|
Βασίλειος
|
ΤΕ01.03
|
1ο ΕΠΑΛ ΣΠΑΡΤΗΣ
|
Καταγής
|
Παναγιώτης
|
ΠΕ02
|
9ο ΓΕΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
|
Κονδύλης
|
Στέφανος
|
ΠΕ02
|
ΓΥΜΝ ΣΚΑΔΟΥ ΝΑΞΟΥ
|
Κοντσιώτης
|
Κωνσταντίνος
|
ΠΕ04.01
|
ΓΕΛ ΦΑΛΑΝΗΣ
|
Κοσμίδης
|
Παναγιώτης
|
ΠΕ17.06
|
1ο ΕΠΑΛ ΚΑΒΑΛΑΣ
|
Κουρή
|
Θεοδώρα
|
ΠΕ02
|
2ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
|
Λεβαντής
|
Οδυσσέας
|
ΠΕ19
|
ΕΠΑΛ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
|
Λούκα
|
Μαριάννα
|
ΠΕ05
|
ΓΥΜΝ ΠΛΑΤΕΟΣ ΗΜΑΘΙΑΣ
|
Μανουσάκης
|
Θεόδωρος
|
ΠΕ04.02
|
1ο ΓΥΜΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
|
Ματσιμάνη
|
Νικολέτα
|
ΠΕ05
|
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
|
Μαυρογιώργος
|
Γεώργιος
|
ΠΕ04.01
|
3ο ΓΕΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
|
Μηλιωρίτσας
|
Ευάγγελος
|
ΠΕ17.01
|
1ο ΕΕΕΚ ΑΝ.ΑΤΤΙΚΗΣ
|
Μιχαλιός
|
Μάριος
|
ΠΕ17.01
|
1ο ΕΠΑΛ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ ΧΙΟΣ
|
Μπακινέζος
|
Ευάγγελος
|
ΠΕ18.02
|
7ο ΕΣΠ ΕΠΑΛ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
|
Μπαφούτσου
|
Νίκη
|
ΠΕ01
|
1ο ΓΥΜΝ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
|
Μπιστόλας
|
Βασίλειος
|
ΠΕ01
|
ΜΟΥΣ ΣΧΟΛ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
|
Νάνου
|
Μπήλια
|
ΠΕ02
|
ΓΕΛ ΓΑΛΑΞΙΔΙΟΥ
|
Ντούντας
|
Ζήσης
|
ΠΕ17.07
|
4ο ΕΠΑΛ ΚΟΖΑΝΗΣ
|
Οικονομίδης
|
Ιωάννης
|
ΠΕ01
|
1ο ΓΥΜΝ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
|
Πρλης
|
Ανδρέας
|
ΠΕ04.04
|
1ο ΓΥΜΝ ΕΔΕΣΣΑΣ
|
Παλημέρης
|
Διονύσιος
|
ΠΕ01
|
ΓΥΜΝ & Λ.Τ. ΒΙΛΛΙΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ
|
Παπαλέξης
|
Στέφανος
|
ΠΕ19
|
3ο ΕΠΑΛΑΘΗΝΩΝ
|
Πασχοδήμας
|
Γεώργιος
|
ΠΕ11
|
ΓΥΜΝ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
|
Παύλου
|
Ιωάννης
|
ΠΕ11
|
5ο ΓΥΜΝ ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
|
Πεππές
|
Δημήτριος
|
ΠΕ04.01
|
2ο ΓΥΜΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
|
Πυλαρινός
|
Κωνσταντίνος
|
ΠΕ01
|
5ο ΓΥΜΝ ΞΑΝΘΗΣ
|
Ρέντας
|
Ιωάννης
|
ΠΕ01
|
ΓΥΜΝ ΦΟΥΡΝΑΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
|
Ρηγοπούλου
|
Χριστίνα
|
ΠΕ03
|
ΕΠΑΛ ΘΗΒΑΣ
|
Ρούσης
|
Ραφαήλ
|
ΠΕ04.01
|
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
|
Ρούσσης
|
Ιωάννης
|
ΠΕ03
|
ΓΕΛ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΩΝ
|
Σαρδέλης
|
Αναστάσιος
|
ΠΕ11
|
3ο Γ/ΣΙΟ ΧΑΡΙΛΑΟΥ
|
Σεβόπουλος
|
Νικόλαος
|
ΠΕ03
|
4ο ΓΕΛ ΠΥΡΓΟΥ
|
Συμεωνίδου
|
Μαρία
|
ΠΕ11
|
ΓΕΛ Σ.Σ. ΜΟΥΡΙΩΝ
|
Συμιτζή
|
Σοφία
|
ΠΕ01
|
ΠΥΣΔΕ ΑΧΑΙΑΣ
|
Τζανετάκος
|
Νικόλαος
|
ΠΕ11
|
ΕΙΔ. ΓΥΜΝ. ΚΩΦΩΝ & ΒΑΡΥΚΟΩΝ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
|
Τζιώτζης
|
Απόστολος
|
ΠΕ17.06
|
ΕΠΑΛ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
|
Τόδας
|
Γεώργιος
|
ΠΕ03
|
ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
|
Τόκας
|
Αστέριος
|
ΠΕ04.01
|
ΓΥΜΝ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ
|
Τσιγάρας
|
Σπήλιος
|
ΠΕ01
|
4ο ΓΥΜΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
|
Τσίπος
|
Ιωάννης
|
ΠΕ17.07
|
4ο ΕΠΑΛ (ΕΣΠΕΡΙΝΟ) ΣΕΡΡΩΝ
|
Φακή
|
Μαρία
|
ΠΕ11
|
1ο ΕΠΑΛ ΔΕΣΚΑΤΗΣ
|
Φιλίππου
|
Χρήστος
|
ΠΕ19
|
ΠΥΣΔΕ ΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
|
Φωτόπουλος
|
Δημήτριος
|
ΠΕ01
|
12ο ΓΥΜΝ ΠΑΤΡΩΝ
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου